Opis stanowiska pracy
Customer and Order Management Specialist with English
Warszawa
NR REF.: 1190547
We are looking for a motivated and detail-oriented Customer Service Specialist to join our Client39s team. The ideal candidate will be responsible mainly for email communication with our clients, ensuring their inquiries and issues are resolved promptly and efficiently.
Key Responsibilities:
- Respond to customer inquiries via email in a timely and professional manner.
- Provide accurate information about our services and address customer concerns.
- Collaborate with other departments to resolve complex issues.
- Maintain detailed records of customer interactions and transactions.
- Identify and escalate priority issues to the appropriate channels.
- Continuously improve customer service skills and knowledge of our services.
Requirements:
- Fluency in English (both written and spoken).
- Previous experience in customer service, preferably in SSC industry.
- Excellent communication and interpersonal skills.
- Strong problem-solving abilities and attention to detail.
- Ability to work independently and as part of a team.
- Proficiency in using email and customer service software.
What We Offer:
- Competitive salary and benefits package.
- Opportunities for professional growth and development.
- A supportive and dynamic work environment.
- The chance to be part of a company that values customer satisfaction and employee well-being.
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Prezentacja firmy
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram...
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieramy profesjonalistów oraz organizacje w ich dążeniu do sukcesu. Teraz i w przyszłości.
Świadczymy usługi rekrutacyjne w sektorach prywatnym i publicznym, realizując projekty do pracy stałej, tymczasowej oraz na kontrakt. W portfolio naszych usług są również doradztwo HR (m.in. Assessment Centre, raporty płacowe), Outplacement, Executive Search, Recruitment Process Outsourcing oraz Managed Service Programme.
Na przestrzeni ponad 50 lat przeszliśmy daleką drogę. Zaczęliśmy naszą działalność w małym biurze w Londynie. Teraz jesteśmy globalną organizacją, która specjalizuje się w łączeniu utalentowanych ekspertów z najlepszymi ofertami pracy w ponad 20 branżach na całym świecie.
Pierwsze biuro w Polsce otworzyliśmy w roku 2003. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest 400 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 24/04/2025
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca BPO / outsourcing