Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 03/08/2021.

Opis stanowiska pracy

Customer Advisor with English
Kraków
NR REF.: 1152618


Dla naszego Klienta - międzynarodowej, rozpoznawalnej firmy zlokalizowanej w centrum Krakowa poszukujemy osób zainteresowanych rozwojem w obszarze Customer Service.

Rola  wiąże się z obsługą klienta - odpowiadaniem na bieżące zapytania drogą telefoniczną i mailową. Jest to wsparcie działu Personalnego nakierowane na kontakt z Klientami anglojęzycznymi (obsługa platformy benefitowej, obszar administracji pracowniczej). 

Od Kandydatów oczekujemy zaawansowanej znajomości języka angielskiego (min. C1), pierwszego doświadczenia w obszarze pracy z klientem, a także dostępności do podjęcia pracy od zaraz. 

Oferujemy możliwość pracy zdalnej, zapewnienie sprzętu do pracy, pakiet wdrożeń, a także prywatną opiekę medyczną. 

What you need to do now
If you're interested in this role, click 'apply now' to forward an up-to-date copy of your CV, or call us now.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
30/07/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta , Praca Call Center / Telemarketing , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry