Opis stanowiska pracy
Dla naszego Klienta, jednego z liderów branży akwarystycznej, firmy, produkującej wszystkie niezbędne rzeczy potrzebne do założenia i pielęgnacji akwarium, poszukujemy obecnie osoby na stanowsisko:
Country Manager DACHMiejsce pracy: Warszawa
Główne zadania i odpowiedzialność:
-
Odpowiedzialność za tworzenie i realizację strategii sprzedażowych grup produktów poprzez tworzenie i realizację rocznych i wieloletnich planów sprzedaży dla rynku DACHL (Niemcy, Austria, Szwajcaria, Liechtenstein)
-
Odpowiedzialność za rozwój produktów firmy poprzez analizę rynku
-
Odpowiedzialność za optymalizację kanałów sprzedaży poprzez analizę efektywności sprzedaży, analizę rynku, wyznaczanie docelowego modelu sprzedaży oraz jego wdrożenie.
-
Odpowiedzialność za jakość współpracy z dystrybutorem(mi), klientami poprzez wyznaczanie standardów współpracy, optymalizację procesów, wdrażanie zmian.
-
Ścisła współpraca z Dyrektorem Zarządzającym, Dyrektorem Eksportu przy tworzeniu strategii sprzedażowej poprzez analizowanie rynku, tworzenie prognoz ich rozwoju w ujęciu geograficznym i produktowym, analizowanie sposobu funkcjonowania „oddziału w Niemczech” pod kątem wymagań rynku oraz proponowanie i wprowadzanie zmian w tym obszarze.
-
Odpowiedzialność za marżę produktów poprzez dostosowywanie polityki sprzedażowej na podległym rynku, oraz maksymalizację wartości sprzedaży w aktualnych warunkach produkcyjno-rynkowych.
-
Uczestniczenie w tworzeniu polityki cenowej z działem marketingu i dystrybutorami
-
Zarządzanie zespołem sprzedażowym (proces rekrutacji, rozwoj, wyznaczenie standardów pracy, monitorowanie efektywności PH)
-
Odpowiedzialność za kluczowe negocjacje handlowe i pozyskiwanie strategicznych klientów na podległym terenie
-
Odpowiedzialność za wynik finansowy na rynku DACHL
Wymagania:
-
Doświadczenia minimum 5 lat w nadzorowaniu procesów sprzedaży B2B
-
Biegła znajomość funkcjonowania sprzedaży na rynku DACHL
-
Sukcesy poparte referencjami we wdrażaniu produktów na rynek niemiecki
-
Rozumienie handlu zagranicznego,
-
Doświadczenie we współpracy z różnymi kanałami sprzedaży (bezpośrednio, agenci, dystrybutorzy, przedstawicielstwo)
-
Doświadczenia w zarządzaniu zespołem handlowców
-
Znajomość funkcjonowania merchandising’u
Oferujemy:
-
Umowa o pracę lub B2B
-
Wynagrodzenie zasadnicze
-
Premia miesięczna
-
Narzędzia:
-
Samochód służbowy
-
Laptop, tel. komórkowy
-
Koszty związane z podróżami po stronie Spółki
Prezentacja firmy
HRK jest jedną z największych firm doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim.... Posiadamy oddziały w Warszawie, Poznaniu, Katowicach i Wrocławiu. Nasi konsultanci tworzą interdyscyplinarny zespół profesjonalistów. Rozwiń