Dla naszego Klienta, jednego z liderów branży akwarystycznej, firmy, produkującej wszystkie niezbędne rzeczy potrzebne do założenia i pielęgnacji akwarium, poszukujemy obecnie osoby na stanowsisko:
Country Manager DACHMiejsce pracy: Warszawa
Główne zadania i odpowiedzialność:
- Odpowiedzialność za tworzenie i realizację strategii sprzedażowych grup produktów poprzez tworzenie i realizację rocznych i wieloletnich planów sprzedaży dla rynku DACHL (Niemcy, Austria, Szwajcaria, Liechtenstein)
- Odpowiedzialność za rozwój produktów firmy poprzez analizę rynku
- Odpowiedzialność za optymalizację kanałów sprzedaży poprzez analizę efektywności sprzedaży, analizę rynku, wyznaczanie docelowego modelu sprzedaży oraz jego wdrożenie.
- Odpowiedzialność za jakość współpracy z dystrybutorem(mi), klientami poprzez wyznaczanie standardów współpracy, optymalizację procesów, wdrażanie zmian.
- Ścisła współpraca z Dyrektorem Zarządzającym, Dyrektorem Eksportu przy tworzeniu strategii sprzedażowej poprzez analizowanie rynku, tworzenie prognoz ich rozwoju w ujęciu geograficznym i produktowym, analizowanie sposobu funkcjonowania „oddziału w Niemczech” pod kątem wymagań rynku oraz proponowanie i wprowadzanie zmian w tym obszarze.
- Odpowiedzialność za marżę produktów poprzez dostosowywanie polityki sprzedażowej na podległym rynku, oraz maksymalizację wartości sprzedaży w aktualnych warunkach produkcyjno-rynkowych.
- Uczestniczenie w tworzeniu polityki cenowej z działem marketingu i dystrybutorami
- Zarządzanie zespołem sprzedażowym (proces rekrutacji, rozwoj, wyznaczenie standardów pracy, monitorowanie efektywności PH)
- Odpowiedzialność za kluczowe negocjacje handlowe i pozyskiwanie strategicznych klientów na podległym terenie
- Odpowiedzialność za wynik finansowy na rynku DACHL
Wymagania:
- Doświadczenia minimum 5 lat w nadzorowaniu procesów sprzedaży B2B
- Biegła znajomość funkcjonowania sprzedaży na rynku DACHL
- Sukcesy poparte referencjami we wdrażaniu produktów na rynek niemiecki
- Rozumienie handlu zagranicznego,
- Doświadczenie we współpracy z różnymi kanałami sprzedaży (bezpośrednio, agenci, dystrybutorzy, przedstawicielstwo)
- Doświadczenia w zarządzaniu zespołem handlowców
- Znajomość funkcjonowania merchandising’u
Oferujemy:
- Umowa o pracę lub B2B
- Wynagrodzenie zasadnicze
- Premia miesięczna
- Narzędzia:
- Samochód służbowy
- Laptop, tel. komórkowy
- Koszty związane z podróżami po stronie Spółki
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.