Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 27/02/2021.

Country Manager DACH - rekrutacja online

Warszawa, mazowieckie

HRK S.A.

Opis stanowiska pracy

Dla naszego Klienta, jednego z liderów branży akwarystycznej, firmy, produkującej wszystkie niezbędne rzeczy potrzebne do założenia i pielęgnacji akwarium, poszukujemy obecnie osoby na stanowsisko:

Country Manager DACHMiejsce pracy: Warszawa

Główne zadania i odpowiedzialność:

  • Odpowiedzialność za tworzenie i realizację strategii sprzedażowych grup produktów poprzez tworzenie i realizację rocznych i wieloletnich planów sprzedaży dla rynku DACHL (Niemcy, Austria, Szwajcaria, Liechtenstein)
  • Odpowiedzialność za rozwój produktów firmy poprzez analizę rynku
  • Odpowiedzialność za optymalizację kanałów sprzedaży poprzez analizę efektywności sprzedaży, analizę rynku, wyznaczanie docelowego modelu sprzedaży oraz jego wdrożenie.
  • Odpowiedzialność za jakość współpracy z dystrybutorem(mi), klientami poprzez wyznaczanie standardów współpracy, optymalizację procesów, wdrażanie zmian.
  • Ścisła współpraca z Dyrektorem  Zarządzającym, Dyrektorem Eksportu przy tworzeniu strategii sprzedażowej poprzez analizowanie rynku, tworzenie prognoz ich rozwoju w ujęciu geograficznym i produktowym, analizowanie sposobu funkcjonowania „oddziału w Niemczech” pod kątem wymagań rynku oraz proponowanie i wprowadzanie zmian w tym obszarze.
  • Odpowiedzialność za marżę produktów poprzez dostosowywanie polityki sprzedażowej na podległym rynku, oraz maksymalizację wartości sprzedaży w aktualnych warunkach produkcyjno-rynkowych.
  • Uczestniczenie w tworzeniu polityki cenowej z działem marketingu i dystrybutorami
  • Zarządzanie zespołem sprzedażowym (proces rekrutacji, rozwoj, wyznaczenie standardów pracy, monitorowanie efektywności PH)
  • Odpowiedzialność za kluczowe negocjacje handlowe i pozyskiwanie strategicznych klientów na podległym terenie
  • Odpowiedzialność za wynik finansowy na rynku DACHL

Wymagania:

  • Doświadczenia minimum 5 lat w nadzorowaniu procesów sprzedaży B2B
  • Biegła znajomość funkcjonowania sprzedaży na rynku DACHL
  • Sukcesy poparte referencjami we wdrażaniu produktów na rynek niemiecki
  • Rozumienie handlu zagranicznego,
  • Doświadczenie we współpracy z różnymi kanałami sprzedaży (bezpośrednio, agenci, dystrybutorzy, przedstawicielstwo)
  • Doświadczenia w zarządzaniu zespołem handlowców
  • Znajomość funkcjonowania merchandising’u

Oferujemy:

  • Umowa o pracę lub B2B
  • Wynagrodzenie zasadnicze
  • Premia miesięczna
  • Narzędzia:
  • Samochód służbowy
  • Laptop, tel. komórkowy
  • Koszty związane z podróżami po stronie Spółki

Prezentacja firmy

HRK jest jedną z największych firm doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim.... Posiadamy oddziały w Warszawie, Poznaniu, Katowicach i Wrocławiu. Nasi konsultanci tworzą interdyscyplinarny zespół profesjonalistów.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
01/12/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż - Account Management
do góry