Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 28/01/2022.

Opis stanowiska pracy

Controlling Team Lead
Kraków
NR REF.: 1158424


We are currently recruiting for the largest supplier of investment products and services related to the administration of funds of institutional investors and asset managers. It is a stable company and currently, due to the further development of the company, they are looking for a person for the position of Controlling Team Leader. It is a great development opportunity for candidates because they will have a real impact on the company's fate. We are looking for people with passion and ideas who are mature in business and able to work independently.






What does a person in the position of Controlling Team Leader do?






• coordinates and prepares reporting of senior management, including the Investment Council, Supervisory Board, Workers 'Council, and the Leaders' Conference


• is responsible for supporting the Transfer Pricing process.


• is responsible for maintaining and improving processes related to Controlling, prepares forecast, budget and other planning models, supports the implementation of PowerBI.


• Supports innovation, automation and digitisation in a flexible, solution-oriented and pragmatic approach.






What does the person we are looking for have?






• A master's degree or an equivalent qualification in finance, economics, business administration or a related subject


• experience in Microsoft Office (especially Excel)


• Working knowledge of accounting systems and reporting tools (BI) will be an advantage


• passion for digitisation, new technologies and business transformation


• Strong networking and communication skills to be presented and influenced by higher levels of management


• Fluent in English, German would be an asset


• The first experience in people management will be an asset, but is not required.

Prezentacja firmy

WŁAŚCIWI LUDZIE NA WŁAŚCIWYCH STANOWISKACH
HAYS Poland jest firmą doradztwa... personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii. Grupa posiada ponad 350 biur w 25 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje ponad 5 tysięcy specjalistów.

Polski oddział firmy istnieje od 2002 r. i systematycznie powiększa swój udział w rynku. Dywizja HAYS Accountancy & Finance składa się z zespołów: Finance, Financial Services, Banking oraz Legal.

HAYS Finance to grupa konsultantów, która może poszczycić się bogatą praktyką w zakresie: obsługi działów finansowych i księgowych przedsiębiorstw każdej branży. Współpracujemy z firmami prowadzącymi tzw. outsourcing księgowości, jak również z przedsiębiorstwami doradczymi, tzw. Big4, firmami doradztwa finansowego, a także strategicznego.

Należący do HAYS Accounatncy & Finance zespół Financial Services specjalizuje się w obsłudze przedsiębiorstw z sektora finansowego. Realizuje projekty na stanowiska specjalistyczne oraz średniego i wyższego szczebla zarządzania. Posiada bogate doświadczenie w prowadzeniu projektów dla domów maklerskich, towarzystw funduszy inwestycyjnych, towarzystw ubezpieczeniowych, firm leasingowych, faktoringowych i innych.

Zespół HAYS Banking współpracuje z najbardziej prestiżowymi bankami komercyjnymi oraz instytucjami finansowymi.

Grupa HAYS Legal specjalizuje się w rekrutacji prawników, adwokatów, radców prawnych oraz asystentów prawnych, nie tylko do kancelarii, ale również do firm na stanowisko in-house lawyer.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
28/01/2022
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Finanse , Praca Administracja biurowa , Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa
do góry