Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 23/11/2019.

Opis stanowiska pracy

Consumer Insight Manager

Dla naszego Klienta, firmy z branży FMCG – lidera w swojej kategorii, poszukujemy  osoby na stanowisko Consumer Insight Managera odpowiedzialnej za koordynację projektów badawczych na produktach z portfolio firmy

 

Do głównych obowiązków Kandydata będzie należało:

  • Samodzielne prowadzenie i koordynacja projektów badawczych dla danej kategorii (testy produktów, innowacji, opakowań, reklam, badania marki, rozwój kategorii etc.)
  • Monitorowanie i analiza danych rynkowych oraz konsumenckich
  • Prowadzenie dokumentacji dotyczącej współpracy z agencjami badawczymi
  • Analiza wyników badań i tworzenie nowych rozwiązań dopasowanych do potrzeb konsumentów, tworzenie rekomendacji

 Oczekiwania wobec Kandydatów:

  • Wykształcenie wyższe kierunkowe
  • Minimum 5-letnie doświadczenie w prowadzeniu projektów badawczych w branży FMCG po stronie producenta lub agencji
  • Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne
  • Bardzo dobra znajomość technik i metod badawczych ilościowych i jakościowych
  • Doskonała znajomość narzędzi takich jak: Nielsen, GfK, Dunhumby
  • Dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację

Kandydatom oferujemy:

  • Konkurencyjne wynagrodzenie wraz z pakietem benefitów
  • Pracę w rozwijającej się firmie, która jest liderem w swojej kategorii
  • Możliwość zdobywania kompetencji merytorycznych oraz rozwój w strukturach firmy

Prezentacja firmy

Devire to międzynarodowa firma rekrutacyjna, założona w Londynie w 1987 roku. Od 20 lat... reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim prowadząc dla nich kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry.

Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
21/11/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca Marketing / PR / Social Media
do góry