Miejsce pracy: Bielsko-Biała
Zadania:
- identyfikowanie potrzeb Klientów Biznesowy,
- profesjonalne doradztwo w obszarze budowania i rozwijania biznesu,
- pozyskiwanie i budowanie długofalowych relacji z Klientami Biznesowymi,
- zapewnienie wysokiej jakości obsługi Klientów,
- monitorowanie i odpowiedzialność za wykonanie zadań,
- dbałość o pozytywny wizerunek przedsiębiorców działających w obrębie regionu.
Wymagania:
- doświadczenie w pracy w sektorze bankowym - mile widziane,
- wykształcenie min. średnie,
- praktycznej znajomości pakietu Microsoft Office,
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,
- chęć rozwoju w obszarze bankowości,
- umiejętność budowania relacji z Klientem Biznesowym,
- otwartość oraz pozytywne nastawienie.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie,
- duże możliwości rozwoju i podnoszenia kompetencji,
- atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze + dodatkowe premie,
- wsparcie doświadczonego zespołu specjalistów.
Osoby spełniające podane wymagania prosimy o przesłanie swojej aplikacji poprzez portal.
Więcej ogłoszeń na stronie www.hrsigma.pl
Klauzula RODO:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób; fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).