Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Communications Expert

Miejsce pracy: Kraków
6-19-56509

An international provider of advanced solutions for life and science sector is currently looking for an experienced Communications Expert for the role in their Shared Service Center in Kraków. The company offers wide range of opportunities to work with advanced solution and have a real chance to impact processes and the company's culture. We would like to kindly invite all interested candidates to take part in the recruitment process and become a part of this great brand.


Duties:

- Deliver engaging, relevant and timely content, including material for group meetings and events, digital channels and social media, and to support execution of company programs and objectives
- Work closely with the marketing, HR and business teams to deliver employee communications
- Develop communications plans and manage the execution and delivery of these communications plans
- Ensures internal messages are aligned and consistent across all mediums and in all departments
- Supports the delivery of employee engagement initiatives and employer branding activities in close partnership with HR department
- Delivers ad-hoc communication projects for management team

Requirements:
Requirements:

- Demonstrate broad communications management experience 3-5 years, ideally gained within professional services or in a world-class global organization, with strong working knowledge of the professional services sector
- Present first-class communications skills, including excellent written and oral communication skills, as well as consulting, listening and interpretation skills
- Represent fluent English language skills
- Demonstrate meticulous editing skills with very strong attention to detail and commitment to delivering the highest-quality output
- Represent the ability to develop excellent working relationships with senior-level stakeholders and to influence those stakeholders as a trusted advisor
- Demonstrate strong organizational and project management skills

Benefits:
Benefits:

- Part time employment in a company with an established position in the market which operates in innovative technologies
- B2B or civil contract for 6 months
- Attractive salary based on your professional experience and skills
- Opportunity for professional development in an international environment and for increasing your abilities and skills in various areas
- Great and friendly culture and work environment





Agencja zatrudnienia numer 812.

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi