Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 31/05/2020.

Opis stanowiska pracy

6-6-56506

Currently for our Client, the fast growing American corporation, the global provider of technology-based business solutions, we are looking for:

Customer Service Advisor with Dutch

The main duties:

- Providing 1st line support
- Respond and diagnose problems received via phone, chat or electronic online support (in order to MS Office, Windows, resetting passwords, installations, CRM)
- Daily contact with Netherlands market
- Troubleshooting, contact with 2nd line support
- Support your team and Manager in daily duties

Requirements:
- Experience in customer service
- English language skills B2 (spoken and written)
- Dutch language skills must be fluent (C1)
- Strong interpersonal skills
- Excellent teamwork skills
- High motivation to develop in IT sector/helpdesk
- Experience gained in IT support area will be a huge asset

Company will consider candidates with experience in IT support from outside of Krakow for 100% remote work.

Benefits:
- Wide range of trainings (internal/ external)
- Challenging and interesting duties
- Cooperation with qualified specialists
- Possibility of career development
- Private medical care
- Multisport card
- Language bonus
- 4 additional days of holidays

Prezentacja firmy

Grafton Recruitment jest światowej klasy firmą rekrutacyjną. Posiada oddziały w 14... krajach, takich jak Wielka Brytania, Irlandia, Chile, Czechy, Słowacja, Węgry, Polska, Litwa, Rosja, Portugalia, Francja, Belgia, Turcja i Zjednoczone Emiraty Arabskie. Grafton Recruitment Polska został założony w 1997 roku. Oferujemy zatrudnienie stałe, umowy i pracowników czasowych różnych branży.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
27/05/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca Doradztwo / Konsulting , Praca Obsługa klienta
do góry