#

Change Manager

HAYS

Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

Change Manager
Warszawa
NR REF.: 1193335

Hays IT Contracting to współpraca oparta na zasadach B2B. Nasza firma dopasowuje specjalistów IT do najciekawszych projektów technologicznych na rynku. Dołącz do grona 500 zadowolonych Kontaktorów i pracuj dla Klientów Hays!
Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Change Experience Lead

Lokalizacja: 100% zdalnie
Godziny pracy: standardowe, biuroweRodzaj umowy: kontrakt B2B
Branża: klient z branży farmaceutycznej
Wynagrodzenie: 100-140zł/h netto+vat

Opis roli: Zespół Change Experience, Engagement & Learning koncentruje się na ludzkim aspekcie zmian i tworzy kompleksowe doświadczenia związane z wdrażaniem technologii dla pracowników firmy. Dzięki temu inwestycje w narzędzia i technologie przynoszą realne efekty, gdy ludzie potrafią je skutecznie wdrożyć. Change Experience Lead odpowiada za planowanie zarządzania zmianą organizacyjną oraz skuteczne wdrażanie produktów i rozwiązań. Jako członek dynamicznego, globalnego zespołu, będzie wykorzystywać swoją wiedzę o potrzebach biznesowych i doświadczeniach lokalnych oddziałów, aby skutecznie planować i zarządzać inicjatywami zmian.

Zadania:
  • Tworzenie i realizacja strategii komunikacyjnych wspierających wdrażanie zmian IT.
  • Projektowanie kampanii komunikacyjnych dla złożonych tematów oraz upraszczanie procesów komunikacyjnych.
  • Współpraca z globalnymi interesariuszami i doradztwo w zakresie komunikacji dla różnych funkcji biznesowych.
  • Planowanie komunikacji z optymalnym doborem kanałów i mediów, w tym dla użytkowników końcowych.
  • Stosowanie koncepcji zarządzania zmianą organizacyjną w komunikacji i działaniach wdrożeniowych.
  • Analiza wpływu zmian, ocena gotowości organizacji, identyfikacja interesariuszy i zarządzanie oporem.
  • Budowanie świadomości i promowanie adopcji zmian w angażujący sposób.
  • Wskazywanie kierunków dla treści i tematów szkoleń IT.
  • Partnerstwo z liderami domen, linii produktów i dużych projektów.
  • Doradztwo przy tworzeniu map drogowych produktów i zarządzaniu zasobami.
  • Współpraca z zespołami wspierającymi (UX, Partnering, Engagement) dla zapewnienia spójności działań.
  • Doradztwo w zakresie harmonogramu wdrożeń z uwzględnieniem cykli biznesowych.
  • Dzielenie się wiedzą i najlepszymi praktykami w zespole.

Wymagania:
  • Min. 3 lata doświadczenia w zarządzaniu zmianą organizacyjną.
  • Znajomość metodyk Agile.
  • Umiejętność upraszczania złożonych zagadnień technologicznych.
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne i współpracy.
  • Biegłość w języku angielskim.
  • Wykształcenie wyższe.

Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361

Prezentacja firmy

Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
27/05/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca IT - Project Management, Praca IT - Programowanie / Analizy, Praca IT - ERP

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi