Change Manager
Warszawa Change Manager
Warszawa
NR REF.: 1088651
Lokalizacja: Warszawa
Umowa: B2B
Wynagrodzenie: do negocjacji
Hays IT Contracting to nowoczesna forma współpracy dla specjalistów z branży informatycznej, na zasadach B2B, dla wiodących na rynku Klientów prowadzących innowacyjne projekty. Wyróżnia nas wiedza o rynku oraz angażowanie najlepszych w danej dziedzinie ekspertów.
Dla naszego Klienta, lidera branży telekomunikacyjnej, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko Change Manager.
Zakres obowiązków:
- Rozwój i zarządzanie systemami informatycznymi wspierającymi procesy obsługi klienta
- Odpowiedzialność za analizę i projektowanie rozwiązań wymaganych dla realizacji potrzeb biznesowych oraz zapewnienie technologicznej innowacyjności.
- Analiza technicznej wykonalności, opracowywanie specyfikacji. wdrażanie nowych funkcjonalności i aplikacji.
- Dostarczanie przyszłej architektury skierowanej na realizację celów klienta we współpracy z innymi jednostkami organizacyjnymi: użytkownicy aplikacji, projektanci rozwiązań architektonicznych, kierownicy projektów, testerzy
- Stałe dążenie do optymalizacji i podnoszenia jakości funkcjonowania systemów i platform pod kątem ich efektywnego wykorzystania.
- Wsparcie jednostek odpowiedzialnych za utrzymanie w rozwiązaniu problemów związanych z systemami i platformami.
- Współpraca z dostawcami zewnętrznymi i zarządzanie zespołem konsultantów w tym nadzorowanie zleconych do wykonania prac.
Wymagania
- Minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu i budowie systemów informatycznych
- Wykształcenie wyższe, preferowane w zakresie IT, telekomunikacji
- Praktyczna znajomość architektury systemów wspierających procesy obsługi klienta, obieg i archiwizację dokumentów
- Znajomość rozwiązań IT stosowanych w branży telekomunikacyjnej
- Praktyczna znajomości relacyjnych baz danych PL/SQL
- Mile widziana znajomość technologii .NET
- Mile widziana znajomość ITIL na poziomie Foundation
- Samodzielność, kreatywność i odpowiedzialność w realizacji zadań
- Postawa zorientowana na osiąganie wyników oraz proaktywne poszukiwanie nowych rozwiązań.
- Zdolności analityczne, umiejętność dotarcia do niezwerbalizowanych wymagań klienta wewnętrznego
- Dyspozycyjność, komunikatywność.
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
Oferujemy:
- Umowę B2B.
- Atrakcyjne wynagrodzenie.
- Benefity pozapłacowe (Medicover, Multisport).
- Współpracę długofalową.
Warszawa
NR REF.: 1088651
Lokalizacja: Warszawa
Umowa: B2B
Wynagrodzenie: do negocjacji
Hays IT Contracting to nowoczesna forma współpracy dla specjalistów z branży informatycznej, na zasadach B2B, dla wiodących na rynku Klientów prowadzących innowacyjne projekty. Wyróżnia nas wiedza o rynku oraz angażowanie najlepszych w danej dziedzinie ekspertów.
Dla naszego Klienta, lidera branży telekomunikacyjnej, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko Change Manager.
Zakres obowiązków:
- Rozwój i zarządzanie systemami informatycznymi wspierającymi procesy obsługi klienta
- Odpowiedzialność za analizę i projektowanie rozwiązań wymaganych dla realizacji potrzeb biznesowych oraz zapewnienie technologicznej innowacyjności.
- Analiza technicznej wykonalności, opracowywanie specyfikacji. wdrażanie nowych funkcjonalności i aplikacji.
- Dostarczanie przyszłej architektury skierowanej na realizację celów klienta we współpracy z innymi jednostkami organizacyjnymi: użytkownicy aplikacji, projektanci rozwiązań architektonicznych, kierownicy projektów, testerzy
- Stałe dążenie do optymalizacji i podnoszenia jakości funkcjonowania systemów i platform pod kątem ich efektywnego wykorzystania.
- Wsparcie jednostek odpowiedzialnych za utrzymanie w rozwiązaniu problemów związanych z systemami i platformami.
- Współpraca z dostawcami zewnętrznymi i zarządzanie zespołem konsultantów w tym nadzorowanie zleconych do wykonania prac.
Wymagania
- Minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu i budowie systemów informatycznych
- Wykształcenie wyższe, preferowane w zakresie IT, telekomunikacji
- Praktyczna znajomość architektury systemów wspierających procesy obsługi klienta, obieg i archiwizację dokumentów
- Znajomość rozwiązań IT stosowanych w branży telekomunikacyjnej
- Praktyczna znajomości relacyjnych baz danych PL/SQL
- Mile widziana znajomość technologii .NET
- Mile widziana znajomość ITIL na poziomie Foundation
- Samodzielność, kreatywność i odpowiedzialność w realizacji zadań
- Postawa zorientowana na osiąganie wyników oraz proaktywne poszukiwanie nowych rozwiązań.
- Zdolności analityczne, umiejętność dotarcia do niezwerbalizowanych wymagań klienta wewnętrznego
- Dyspozycyjność, komunikatywność.
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
Oferujemy:
- Umowę B2B.
- Atrakcyjne wynagrodzenie.
- Benefity pozapłacowe (Medicover, Multisport).
- Współpracę długofalową.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.