Opis stanowiska pracy
Change & Communication Manager (IDMP)
Warszawa
NR REF.: 1188595
For our Client we are currently looking for Candidates for the position of:
Change & Communication ManagerLocation: Warsaw (Remote) Branch: Big PharmaJob type: B2B (with Hays Poland)Length: End of 2025 (at least), first contract for 3-12 monthsRate: 150 - 180 PLN/h + vatStart date: ASAPRemote work: 100%, (Warsaw hybrid preferred)Methodology: Scrum
Responsibilities:- Develop and implement CM strategy
- Engage stakeholders
- Develop and implement communication plan
- Monitor progress issues
- Develop strategies to address challenges
- Risk management
What will you get:- Long-term cooperation with the
global client implementing projects in finance industry and many more - Fast recruitment process - one meeting, decision even within 2 days
- Standard benefits - preferential rates for LuxMed and Multisport packages
- When you choose to work via Hays, you also get the opportunity to work for many of Hays39s other leading clients in the future
What we expect from you:- 8+ years of experience in Change management
- Identification of Medicinal Products
- PROSCI certificate (or similar)
- Knowledge of PM principles and tools
- Analytical skills
What will the recruitment process look like:- Your CV will be verified by Hays Recruiter
- Recruiter will contact you by phone - a 15-minute conversation about the project and your experience
- 1-2 interviews
- Offer
- Welcome to the project!
Hays Poland sp. z o.o. is an employment agency registered in a registry kept by Marshal of the Mazowieckie Voivodeship under the number 361.
Hays IT Contracting is a cooperation based on B2B rules. We connect IT specialists with the most interesting, technological projects on the market. Join the group of 500 satisfied Contractors working for Hays’ clients!
Prezentacja firmy
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram...
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieramy profesjonalistów oraz organizacje w ich dążeniu do sukcesu. Teraz i w przyszłości.
Świadczymy usługi rekrutacyjne w sektorach prywatnym i publicznym, realizując projekty do pracy stałej, tymczasowej oraz na kontrakt. W portfolio naszych usług są również doradztwo HR (m.in. Assessment Centre, raporty płacowe), Outplacement, Executive Search, Recruitment Process Outsourcing oraz Managed Service Programme.
Na przestrzeni ponad 50 lat przeszliśmy daleką drogę. Zaczęliśmy naszą działalność w małym biurze w Londynie. Teraz jesteśmy globalną organizacją, która specjalizuje się w łączeniu utalentowanych ekspertów z najlepszymi ofertami pracy w ponad 20 branżach na całym świecie.
Pierwsze biuro w Polsce otworzyliśmy w roku 2003. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest 400 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 18/11/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca IT - Project Management, Praca IT - Programowanie / Analizy, Praca IT - ERP