Opis stanowiska pracy
Category Manager
Warszawa
NR REF.: 1185913
Twoja następna firma
Naszym Klientem jest międzynarodowy producent najwyższej jakości kawy oraz sprzętu i akcesoriów do jej przygotowania. Firma jest jednym z liderów na rynku posiadającym wieloletnią i bogatą tradycją.
Twoje następne stanowisko
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za planowanie i wdrażanie długoterminowej strategii rozwoju kategorii i lewarów wzrostu na strategie kanałowe i klienckie. Do zadań nowozatrudnionej osoby będzie należało prowadzenie ciągłej analizy rynku, trendów, oczekiwań klientów w celu diagnozy i wykorzystywania nowych możliwości w zarządzaniu kategorią. Ważnym aspektem będzie tworzenie standardów handlowych, przygotowywanie raportów, rekomendacji asortymentowych, ustawienia półki oraz założeń dystrybucyjnych. Kluczowa będzie ścisła współpraca z Działem Sprzedaży, Marketingu, Logistyki, Kontrolingu
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Poszukujemy osoby, która posiada doświadczenie zawodowe na tożsamym stanowisku najlepiej w branży FMCG. Istotne jest doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów zarządzania kategorią – od rekomendacji, poprzez wdrożenie do ewaluacji. Od kandydatów wymagamy płynnej znajomości języka angielskiego oraz dobrej znajomości programów takich jak: Spaceman oraz FOCUS. Szukamy osoby zaangażowanej, zmotywowanej, skutecznej w działaniu,
posiadającej wysoko rozwinięte umiejętności analityczne oraz strategicznego myślenia, komunikatywnej z wysoko rozwiniętymi umiejętnościami interpersonalnymi. Mile widziane osoby gotowe do podróży służbowych na terenie Polski.
Co zyskujesz?
Nasz Klient oferuje ciekawą pracę dla jednej z bardziej cenionych marek w branży FMCG. Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu UoP oraz możliwość pracy w systemie hybrydowym. Pakiet dodatkowych benefitów: prywatna opieka medyczna Luxmed, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do karty sportowej Multisport, dostęp do platformy kafeteryjnej, dodatkowe zniżki pracownicze na produkty, system premiowy.
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Prezentacja firmy
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram...
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieramy profesjonalistów oraz organizacje w ich dążeniu do sukcesu. Teraz i w przyszłości.
Świadczymy usługi rekrutacyjne w sektorach prywatnym i publicznym, realizując projekty do pracy stałej, tymczasowej oraz na kontrakt. W portfolio naszych usług są również doradztwo HR (m.in. Assessment Centre, raporty płacowe), Outplacement, Executive Search, Recruitment Process Outsourcing oraz Managed Service Programme.
Na przestrzeni ponad 50 lat przeszliśmy daleką drogę. Zaczęliśmy naszą działalność w małym biurze w Londynie. Teraz jesteśmy globalną organizacją, która specjalizuje się w łączeniu utalentowanych ekspertów z najlepszymi ofertami pracy w ponad 20 branżach na całym świecie.
Pierwsze biuro w Polsce otworzyliśmy w roku 2003. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest 400 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 02/08/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Marketing / PR / Social Media