Opis stanowiska pracy
Category Management Director
Warszawa
NR REF.: 1191831
Twoje następne stanowisko- Tworzenie i implementacja strategii asortymentowej, cenowej oraz promocyjnej na podstawie analizy danych rynkowych i zachowań konsumentów.
- Odpowiedzialność za wyniki sprzedaży oraz marżę kategorii produktowych.
- Rozpoznawanie nowych możliwości rynkowych i rozwijanie oferty produktowej.
- Rozwój usług w zakresie retail media.
- Budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z kluczowymi partnerami biznesowymi.
- Wspieranie zespołu w negocjacjach z dostawcami w celu uzyskania najlepszych warunków handlowych.
- Monitorowanie i ocena dostawców, udział w audytach oraz podejmowanie działań optymalizujących współpracę.
- Organizacja pracy Działu Handlowego oraz wyznaczanie kierunków działania.
- Koordynowanie pracy Działu Handlowego oraz monitorowanie wyników, zapewniając efektywność i rozwój zespołu.
- Rekrutacja i rozwój talentów, budowanie kultury opartej na wynikach i innowacjach.
- Przeprowadzanie okresowych ocen pracowniczych oraz wsparcie w realizacji celów indywidualnych i zespołowych.
- Analiza i optymalizacja procesów zakupowych w celu zwiększenia efektywności operacyjnej.
- Zarządzanie budżetem działu oraz kontrola wydatków.
- Wdrażanie narzędzi i systemów do monitorowania efektywności działań komercyjnych (KPI, dashboardy, raportowanie do Zarządu).
- Współpraca z zespołem Marketingu w zakresie strategii promocyjnej i rozwoju kategorii.
- Współpraca z działem Operacji i Logistyki w celu zapewnienia najwyższej jakości dostaw.
- Wdrażanie innowacyjnych rozwiązań w e-commerce, odpowiadających na zmieniające się potrzeby klientów.
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?- Doświadczenie na stanowisku senior procurement, commercial lub category management w e-grocery, FMCG lub branży retail.
- Udokumentowane osiągnięcia w negocjacjach z dostawcami oraz zarządzaniu budżetem zakupowym.
- Doświadczenie w rozwijaniu i skalowaniu kategorii produktowych.
- Silne umiejętności analityczne oraz doświadczenie w wykorzystywaniu danych do podejmowania decyzji biznesowych (np. raporty sprzedażowe, analizy KPI, narzędzia BI).
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem, w tym mentoring, coaching oraz rozwój talentów.
- Biegła znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza Excel i PowerPoint.
- Silne zdolności negocjacyjne, analityczne oraz strategiczne myślenie.
- Zdolność do pracy w dynamicznym i zmieniającym się środowisku e-commerce.
- Znajomość rynku e-grocery oraz trendów zakupowych konsumentów.
- Wysoka kultura osobista, umiejętność komunikacji oraz budowania relacji biznesowych.
Co zyskujesz?- Kluczowa rola w wiodącej firmie e-grocery w Polsce.
- Możliwość kształtowania strategii komercyjnej i realny wpływ na rozwój rynku e-commerce w Polsce.
- Praca w dynamicznym, innowacyjnym i ambitnym środowisku.
- Konkurencyjne wynagrodzenie oraz atrakcyjny system premiowy.
- Pakiet benefitów, w tym prywatna opieka medyczna, karta sportowa i benefity pracownicze.
- Możliwość rozwoju w strukturach firmy oraz współpraca z doświadczonym zespołem ekspertów.
Co powinieneś zrobić?Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Prezentacja firmy
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram...
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieramy profesjonalistów oraz organizacje w ich dążeniu do sukcesu. Teraz i w przyszłości.
Świadczymy usługi rekrutacyjne w sektorach prywatnym i publicznym, realizując projekty do pracy stałej, tymczasowej oraz na kontrakt. W portfolio naszych usług są również doradztwo HR (m.in. Assessment Centre, raporty płacowe), Outplacement, Executive Search, Recruitment Process Outsourcing oraz Managed Service Programme.
Na przestrzeni ponad 50 lat przeszliśmy daleką drogę. Zaczęliśmy naszą działalność w małym biurze w Londynie. Teraz jesteśmy globalną organizacją, która specjalizuje się w łączeniu utalentowanych ekspertów z najlepszymi ofertami pracy w ponad 20 branżach na całym świecie.
Pierwsze biuro w Polsce otworzyliśmy w roku 2003. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest 400 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 31/03/2025
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Logistyka