W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Capital Call Manager - Middle Office
Miejsce pracy: KrakówFor one of the largest independent investment companies in Europe, which recently had opened a branch in Cracow we are currently looking for candidates to fill the position of Middle Office Capital Call Manager.
It is a chance to take part in advanced processes in worldwide growing organization.
The role focuses mostly on :
- Managing the capital call process
- Ensure that capital calls of target investments are properly instructed
- Coordination of information from different sources (e.g. Online-tools, Emails)
- Accurate check and data reconciliation
- Instruct security trades and monitor the settlement
- Daily contact and working closely with front office (clients, brokers, custodians and fund accounting) to resolve trade related enquiries, trade discrepancies and settlement issues
- Making recommendations for changes to processes and procedures
- Handling of complaints
- Reporting and KPI development
Requirements:
- Degree in Finance or Business area
- Experience in banking and securities area/ alternative investments
- Experience in delivering process efficiencies through automation & standardization of processes
- Very good knowledge of English (C1)
- Communicative knowledge of German (B2)
- Strong interpersonal and communication skills
- Ability to work independently
- Ability to work under the time pressure
- Knowledge of MS Office (Excel)
Benefits:
- Possibility to be a part of newly created SSC center
- Corporate benefits such as Multisport card, Private Medical Care, Life insurance
- Language courses
- Office in the city center
Recruitment Agency No. 812