#

Business Office Manager

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Business Office Manager

Miejsce pracy: Warszawa

Oferta:

  • Szeroki zakres obowiązków
  • Możliwość nauki i rozwoju
  • Możliwość skorzystania z dodatkowych benefitów (np. ubezpieczenie zdrowotne, karta sportowa)
  • Przyjazna atmosfera pracy

Wymagania:

  • Płynna znajomość języka angielskiego (poziom C1) - warunek konieczny
  • Dobra znajomość języka niemieckiego
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Umiejętność zarządzania i utrzymywania relacji z pracownikami, kadrą kierowniczą, dostawcami, usługodawcami itp.
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
  • Praktyczna znajomość przepisów Kodeksu Pracy
  • Dokładność, skrupulatność, rzetelność, przywiązywanie uwagi do szczegółów
  • Doskonała organizacja pracy
  • Chęć rozwoju i motywacja do pracy

Zadania:

  • Koordynowanie zadań kadrowo-płacowych (np. procesy onboardingu/offboardingu)
  • Wsparcie lokalnego procesu płacowego, współpraca z lokalnym HR Business Partnerem
  • Doradztwo w zakresie prawa pracy w poszczególnych krajach
  • Zarządzanie komunikacją z lokalnymi władzami w zakresie podatków, składek na ubezpieczenia zdrowotne, przepisów płacowych
  • Odpowiedzialność za kontakt dot. pełnego procesu P2P (od złożenia wniosku do uiszczenia płatności)
  • Koordynowanie kwestii płatności/fakturowania (w tym obowiązkowe płatności na rzecz władz lokalnych jak podatki, składki itp.)
  • Lokalne wsparcie i ścisła współpraca z jednostkami Central Finance (codzienne zadania oraz przenoszenie procesów finansowych); Treasury (prognoza gotówkowa, lokalne zastosowanie procesów korporacyjnych); Compliance (współpraca z lokalnym działem księgowości, dostarczanie danych do funkcji centralnych); Accounting (bliska współpraca z partnerem księgowym, kontakt z głównym księgowym (np. archiwizacja faktur) celem wsparcia w przypadku audytu); Tax (wsparcie w kwestiach podatkowych np. ceny transferowe/SLA), współpraca z podmiotami zewnętrznymi zapewniającymi lokalne wsparcie podatkowe i zarządzającymi archiwizacją dokumentów zgodną z wymogami podatkowymi)
  • Udzielanie informacji w temacie działań związanych z zamówieniami zespołom lokalnym i centralnym
  • Wsparcie procesu oceny dostawcy z pomocą zespołu centralnego
  • Ogólne wsparcie administracyjne lokalnych dyrektorów zarządzających (np. utrzymanie systemów biurowych, materiałów eksploatacyjnych, sprzętu, wdrażanie lokalnych przepisów, wymogów dot. zgodności)
  • Ogólne rozwiązywanie problemów, np. związane z kwestiami pracowniczymi takimi jak koszty podróży, leasing samochodów, procesy/wdrożenia IS&IT
  • Zadania i projekty specjalne związane z lokalnym i regionalnym zarządzaniem oraz funkcjami centralnymi
  • Dbałość o właściwe przechowywanie danych

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Socials

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi