Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 12/08/2020.

Business Office Manager

Warszawa, mazowieckie

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Responsibilities

  • Close cooperation with finance, purchasing and human resources department.
  • Support and coordination of key processes in the above mentioned departments for a subordinate European country (England).
  • Coordinating local HR and payroll tasks.
  • First point of contact for employees (advising on employment law).
  • Local point of contact for P2P process from the purchase request to timely payments.
  • Local point of contact with regards to procurement activities for local and central teams.
  • Coordinating invoicing/payment issues with the Accounting SSC.
  • Support on tax related matters (e.g. transfer pricing/SLA).
  • Participation in the implementation of operational changes and improvements.
  • Supervision and general administrative support for local managing directors (e.g. supplies, equipment).

Requirements

  • Fluency in English (C1)
  • German Language (min. B1)
  • Other languages would be an advantage
  • Higher education (finance, economics, administration, HR)
  • Extensive business experience and economic background
  • Interest in Finance/HR related topics
  • Determination and focus on further development
  • Strong interpersonal skills
  • Recognized ability to meet multiple deadlines by maintaining high level organization 
  • Excellent communication skills

Offer

  • Fixed-term employment contract (18 months) with the possibility of extension by the Client
  • Full-time job in standard office hours
  • Opportunity to develop and gain experience in an international company
  • Career in an international environment 
  • Access to a wide range of training courses

Temporary job offer


Prezentacja firmy

ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku... wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce poprzez sieć blisko 70 agencji rozmieszczonych na terenie całego kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi z obszaru HR dla firm i kandydatów, poprzez wachlarz swoich marek: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą oraz outplacement.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
03/08/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca Kadra zarządzająca
do góry