Oferujemy pracę tymczasową, stałą i za granicą. Każdego roku dzięki nam zatrudnienie znajduje blisko 300 tysięcy osób. Już ponad 3000 pracodawców wybrało Work Service na swojego partnera w biznesie, dlatego jesteśmy w stanie znaleźć dla Ciebie najbardziej odpowiednie miejsce pracy u sprawdzonych pracodawców.
Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Business Development Team Assistant
Miejsce pracy: WarszawaAktualnie dla naszego naszego Klienta- firmy z branży produkcyjnej, będącej częścią Louis Vuitton Moët Hennessy- zrzeszającej ponad 70 luksusowych marek-poszukujemy osoby na stanowisko:
Asystent/ka zespołu ds. rozwoju marki (marketing & sales)
Miejsce pracy: Warszawa
Osoba ta będzie w pełni wspierać misję Zespołu ds. rozwoju marki w zakresie wprowadzania marki na rynek, jak również ma się przyczynić do zwiększenia sprzedaży i zysku firmy zgodnie z celami, poprzez sieć zrzeszonych firm i podmiotów. Jest to praca w oparciu o strukturę macierzową, w międzynarodowym zespole.
Zakres obowiązków:
• odpowiedzialność za wsparcie i usprawnianie komunikacji pomiędzy firmą, siecią dystrybucji a zrzeszonymi podmiotami;
• rozwijanie globalnej strategii marki;
• wsparcie zespołów lokalnych i regionalnych w bieżących czynnościach;
• kreowanie pozytywnego wizerunku firmy;
• analiza działań konkurencji;
• ulepszanie analiz sprzedażowych;
• bieżąca współpraca z działami produkcji i dystrybucji celem terminowego wprowadzenia produktu na rynek;
• organizacja wyjazdów służbowych, zapewnienie właściwej opieki gościom firmy;
• koordynowanie telekonferencji, zarządzanie kalendarzem spotkań, tworzenie raportów;
• wspieranie i koordynowanie rozwoju nowego produktu;
• koordynowanie przepływu raportów finansowych (pomiędzy działem finansów a działem rozwoju biznesu);
• analiza raportów wewnętrznych, KPI, rozliczanie kampanii marketingowych
Wymagania:
• Wykształcenie wyższe (preferowane w zakresie marketingu/handlu)
• Biegła znajomość języka angielskiego- warunek konieczny
• Min. 2 lata doświadczenia w marketingu/sprzedaży
• Znajomość zagadnień związanych z łańcuchem dostaw/finansami/logistyką
• Znajomość rynku
• Znajomość zagadnień P&L Budget Management
• Umiejętność wyznaczania priorytetów, terminowość
• Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne
• Zorientowanie na wynik
• Wielozadaniowość
• Umiejętność pracy w grupie
Oferujemy:
• umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin (umowa na rok z możliwością przedłużenia na stałe)
• stabilne zatrudnienie w renomowanej, międzynarodowej firmie
• jasną ścieżkę rozwoju, szkoleń i realne możliwości awansu
• pracę w międzynarodowym zespole, w prestiżowej lokalizacji w Centrum Warszawy
• Pakiet benefitów
Dodatkowo uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.