#

Business Development Specialist

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Łódź, łódzkie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Business Development Specialist

Miejsce pracy: Łódź
9-23-67807
Wynagrodzenie: 7000 - 11000 PLN

Dla naszego Klienta - firmy z siedzibą w Łodzi, będącej liderem w dostarczaniu rozwiązań e-commerce, poszukujemy Business Development Specialist.

Zadania:
- Sprzedaż produktów i usług w zakresie e-commerce nowym oraz bieżącym klientom,
- Realizacja planów sprzedaży miesięcznych, kwartalnych oraz rocznych,
- Tworzenie bazy klientów,
- Przygotowywanie i przedstawianie klientom ofert i prezentacji handlowych,
- Bieżący kontakt z klientem, analiza potrzeb, briefowanie oraz proponowanie rozwiązań,
- Udział w analizach przedwdrożeniowych wraz z wyznaczonym zespołem,
- Monitorowanie rynku i działań konkurencji,
- Negocjowanie umów i ofert handlowych w porozumieniu z przełożonym.

Wymagania:
- Wiedza z zakresu e-commerce oraz znajomość rynku,
- Umiejętność budowania długotrwałych relacji z klientami,
- Umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych,
- Język angielski na poziomie swobodnej komunikacji,
- Prawo jazdy kat. B.

Korzyści:
- Samochód służbowy
- Karta multisport,
- Prywatna opieka medyczna,
- Ubezpieczenie grupowe,
- Karta kafeteria,
- Praca zdalna.

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi