Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 21/06/2018.

Business Development Specialist (branża rolnicza)

Székesfehérvár, zagranica

Trenkwalder

Opis stanowiska pracy

Obowiązki:
  • pozyskiwanie nowych klientów oraz realizacja założonych celów sprzedażowych,
  • doradztwo nowym i obecnym klientom firmy,
  • stałe monitorowanie działań konkurencji,
  • udział oraz reprezentowanie firmy w targach i wydarzenia branżowych.

Wymagania:
  • wykształcenie min. średnie (mile widziane z branży rolniczej lub zootechnicznych),
  • doświadczenie w pracy na stanowisku handlowym min 2 lata,
  • mocno rozwinięte umiejętności handlowe oraz interpersonalne,
  • zaangażowanie w powierzone zadania oraz determinacja do osiągania celów sprzedażowych w określonych terminach czasowych (cele miesięczne, kwartalne, roczne),
  • prawo jazdy kat. B.

Oferujemy:
  • pracę w firmie międzynarodowej na stabilnych warunkach,
  • motywacyjny system wynagradzania oraz pakiet szkoleń wprowadzających,
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji w strukturach firmy,
  • samochód służbowy (również do celów prywatnych), telefon, laptop ze specjalistycznym oprogramowaniem.

Prezentacja firmy

Od 2000 roku pomagamy naszym Klientom dotrzeć do właściwych pracowników. Oferujemy... szybki dostęp do określonych kwalifikacji, dajemy możliwość elastycznego kształtowania wielkości zatrudnienia.

Na co dzień do działów produkcyjnych, administracyjnych, logistycznych, informatycznych, kadrowych, i innych oddelegowujemy ponad 1000 osób. W ciągu ostatnich 3 lat ponad 5000 osób pracowało dla naszych Klientów.

Nasza działalność jest prawnie umotywowana, jako jedna z pierwszych firm uzyskaliśmy certyfikaty Ministerstwa Gospodarki i Pracy w zakresie:
Agencji Pracy Tymczasowej (nr 136/3), Doradztwa Personalnego (nr 136/2) oraz Pośrednictwa Pracy (nr 136/1a).

W roku 2004 odpowiadając na wzmożone zainteresowanie praca w Unii Europejskiej uzyskaliśmy kolejny certyfikat na Pośrednictwo do pracy za granicą obywateli polskich u pracodawców zagranicznych (nr 136/1b)
Dzięki naszemu zaangażowaniu oraz rzetelności w świadczeniu usług pozyskaliśmy znaczne grono klientów, którzy udzielili nam swoich referencji.

W roku 2005 zostaliśmy zaproszeni do uczestnictwa w Związku Agencji Pracy Tymczasowej (ZAPT). Jest to najdłużej działająca i najbardziej prestiżowa organizacja skupiająca firmy z branży, obecnie funkcjonująca pod nazwą Polskie Forum HR. Firmy w niej zrzeszone za główne zadanie postawiły sobie przestrzeganie Kodeksu Postępowania Etycznego określającego profesjonalne standardy świadczenia usług w zakresie dostarczania pracowników tymczasowych oraz opieki nad tymi pracownikami. Kodeks ten obowiązuje wszystkie firmy członkowskie, które pragną by w niedalekiej przyszłości zasady w nim zawarte stały się obowiązującymi w branży.
Jesteśmy również zrzeszeni w Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych "Lewiatan".

W lipcu 2007 nastąpiło połączenie Trenkwalder z Benefit -dało to naszym Klientom ujednolicenie pod jednym szyldem międzynarodowego doświadczenia i sprawdzonych narzędzi doradztwa personalnego z perfekcyjną znajomością lokalnego rynku.

www.trenkwalder.com
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
16/06/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi
Zapisz ofertę
do góry