#

Business Development Manager Poland&Baltics (aplikacje przemysłowe) - rekrutacja online

HRK S.A.

Warszawa, mazowieckie

HRK S.A.

Dla naszego Klienta, międzynarodowego producenta z branży automatyki przemysłowej, poszukujemy osób na stanowisko:

 

Business Development Manager Poland&Baltics (aplikacje przemysłowe)Miejsce pracy: Warszawa

Zadania:

  • Kierowanie i wspieranie lokalnych zespołów sprzedaży poprzez inicjowanie, identyfikowanie, rozwijanie i definiowanie możliwości biznesowych w celu budowania pozycji rynkowej i zwiększania sprzedaży aplikacji do optymalizacji procesów (produkcyjnych, zużycia energii).
  • Opracowanie i utrzymanie odpowiedniego portfolio produktów zapewniając osiągnięcie celów biznesowych.
  • Analizowanie danych branżowych w celu zapewnienia wglądu w nowe rynki i szans biznesowych.
  • Planowanie i inicjowanie strategii sprzedaży i kampanii handlowych.
  • Utrzymywanie relacji z obecnymi klientami biznesowymi oraz identyfikacja i inicjowanie nowych (potencjalnych) kontaktów biznesowych.
  • Określenie, w ścisłej współpracy z działem marketingu, strategii marketingowej i akcji promocyjnych w celu zwiększenia rozpoznawalności marki. Organizowanie zarówno wewnętrznych jak i zewnętrznych wydarzeń (dla klientów).
  • Przygotowywanie technicznych i handlowych materiałów wspierających sprzedaż i szkolenia współpracowników.

 

Oczekiwania względem Kandydatów:

  • Kilkuletnie doświadczenie zawodowe związane ze sprzedażą rozwiązań softwar'owych w branży przemysłowej.
  • Wykształcenie wyższe techniczne – preferowane kierunki automatyka/elektronika/technologie informatyczne.
  • Bardzo dobra znajomość j. angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację biznesową.
  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacji.
  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz wysoka kultura osobista w kontakcie z Klientem.
  • Umiejętność budowania długofalowych relacji biznesowych.
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej i zarządzania priorytetami.
  • Prawo jazdy kat. B oraz gotowość do wyjazdów służbowych.

Oferujemy:

  • Praca w międzynarodowej firmie o rozpoznawalnej marce.
  • Niezbędne narzędzia pracy (komputer, telefon) oraz wysokiej klasy samochód służbowy (z możliwością wykorzystywania do celów prywatnych).
  • System premiowy oraz pakiet dodatkowych benefitów (rozszerzony pakiet opieki medycznej, ubezpieczenie na życie, karta sportowa).
  • Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe.
  • Profesjonalne wsparcie zespołu ofertowania.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi