Opis stanowiska pracy
Business Development/Key Account Manager – partnerzy biznesowi/B2B2C
Warszawa
NR REF.: 1182651
Dla nowoczesnej firmy działającej na styku nowych technologii i produktów finansowych prowadzimy rekrutację na stanowisko:
Business Development/Key Account Manager – partnerzy biznesowi/B2B2C
Lokalizacja biura: Warszawa
Do najważniejszych zadań zatrudnionej osoby należeć będzie:
- pozyskiwanie nowych klientów/partnerów biznesowych (B2B2C), a następnie budowanie z nimi pozytywnych relacji, w szczególności z sieciami retail, firmami e-commerce, firmami telekomunikacyjnymi, dostawcami usług masowych, instytucjami finansowymi (np. banki, firmy leasingowe), dystrybutorami RTV/IT/AGD
- zbudowanie własnego portfela klientów poprzez pozyskiwanie i utrzymywanie klientów biznesowych
- generowanie leadów sprzedażowych
- określanie preferencji, potrzeb i wymagań klientów oraz opracowywanie na ich podstawie odpowiednich ofert
- przygotowywanie prezentacji sprzedażowych
- utrzymywanie dobrych kontaktów z obecnymi partnerami
- zawieranie umów z partnerami i negocjowanie ich warunków
- sprzedaż programów ubezpieczeniowych i serwisowych partnerom korzystającym z narzędzi i systemów do sprzedaży na odległość poprzez zdalne kanały dystrybucji oraz call center i strony internetowe
- badanie możliwości rynkowych i identyfikowanie rozwiązań o największym potencjale
- odpowiedzialność za realizację planów sprzedażowych
- bieżąca współpraca z pozostałymi działami firmy w celu przygotowywania oferty i wdrożenia nowego partnera
- planowanie i koordynacja działań marketingowych B2B
- podejmowanie współpracy z podmiotami zewnętrznymi, w tym dostawcami usług marketingowych i IT.
Firma oczekuje:
- doświadczenia zawodowego w rozwoju sprzedaży w modelu B2B2C i/lub B2B do różnorodnych sektorów oraz wymiernych osiągnięć w pozyskiwaniu partnerów biznesowych/klientów firmowych i rozwoju współpracy z nimi – w szczególności z takimi firmami jak: banki, firmy leasingowe, firmy telekomunikacyjne, firmy e-commerce
- doświadczenia przy sprzedaży kompleksowych rozwiązań, usług lub produktów B2B i pracy ze zróżnicowaną bazą klientów
- umiejętność prowadzenia projektów szczególnie w obszarze wdrażania nowego partnera lub produktu/usługi
- podejście win-win w kontaktach partnerami, nastawienia na szukanie rozwiązań
- świetnych umiejętności komunikacyjnych, negocjacyjnych, prezentacyjnych, budowy solidnych relacji biznesowych oraz orientacji na cel
- energii w działaniu, elastyczności, determinacji, wychodzenia z inicjatywą i umiejętności współpracy
- przynajmniej dobrej znajomości języka angielskiego.
Znajomość programów ubezpieczeniowych, value-added services lub rozwiązań serwisowych, a także doświadczenie w nowych technologiach i integracjach systemowych będzie dodatkowym atutem.
Nasz klient oferuje:
- ciekawą pracę pełną wyzwań i z dużą swobodą działania w przyjaznym i elastycznym środowisku pracy w międzynarodowej firmie oferującej innowacyjne, przydatne i proste rozwiązania
- umowę o pracę z premią roczną
- elastyczne podejście do czasu i miejsca pracy – hybrydowy model pracy
- samochód służbowy z miejscem parkingowym
- benefity pozapłacowe: prywatna opieka medyczna, grupowe ubezpieczenie na życie, karta Multisport, zajęcia językowe.
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Prezentacja firmy
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodow...
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej na świecie firmy zajmującej się rekrutacją specjalistyczną.
Hays działa na rynku rekrutacyjnym od ponad 50 lat, posiada ponad 250 biur, w których łącznie pracuje ponad 10 tysięcy ekspertów w 20 specjalizacjach.
W 2003 roku otworzyliśmy pierwsze biuro w Polsce. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się niekwestionowanym liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest ponad 200 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Cechą wyróżniającą HAYS jest unikalny system rekrutacji wysokiej klasy specjalistów w oparciu o podział na dywizje:
HAYS Accountancy & Finance
HAYS Construction & Property
HAYS IT & Telecom
HAYS Manufacturing
HAYS Pharma & Healthcare
HAYS Sales & Marketing
HAYS Executive
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 03/05/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Bankowość