Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 13/11/2018.

Business Assistant

Warszawa, mazowieckie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Business Assistant
Warszawa
NR REF.: 1114074


Dla naszego klienta, jednej z większych firm consultingowych w Polsce, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko Business Assistant do działu usług księgowych

Osoba na stanowisku Business Assistant będzie odpowiedzialna za bieżące wsparcie Dyrektora Działu i zespołu merytorycznego, koordynację prawidłowego przepływu informacji wewnątrz działu. Do zakresu obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie także monitorowanie procedur risk managementu, przygotowywanie projektów umów i ofert handlowych, prezentacji oraz raportów, redagowanie pism oraz nadzór nad korespondencją z Klientami.

Od kandydatów oczekujemy min. rocznego doświadczenia w pracy administracyjno-biurowej, bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (znajomość terminologii biznesowej będzie dodatkowym atutem), bardzo dobrej znajomości pakietu Microsoft Office. Poszukujemy kandydatów z zaawansowanymi umiejętnościami organizacyjnymi, którzy odznaczają się obowiązkowością i umiejętnością pracy pod presją czasu. Doświadczenie w pracy zespołowej będzie dodatkowym atutem.

Nasz klient oferuje atrakcyjne wynagrodzenie, zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w międzynarodowym środowisku. Możliwość rozwoju zawodowego w jednej z największych firm consultingowych w Polsce, program szkoleniowy oraz rozbudowany pakiet socjalny.

Serdecznie zapraszamy do aplikowania poprzez wysyłanie CV w języku polskim!

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
10/11/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat
Zapisz ofertę
do góry