Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Carrywater jest firmą konsultingową, która od ponad 20 lat skutecznie wspiera organizacje w definiowaniu i osiąganiu celów operacyjnych i strategicznych. Doradzamy w obszarach biznesowych, organizacyjnych i IT wykorzystując kompetencje i doświadczenie w zarządzaniu projektami, doskonaleniu procesów oraz skuteczne dostarczanie rozwiązań IT dla przedsiębiorstw.
Jedną z naszych linii biznesowych jest INTERIM – outsourcing kompetencji , która koncentruje się na dostarczaniu zasobów i zespołów wykonawczych do przedsięwzięć projektowych, w tym w szczególności do wdrożeń rozwiązań IT, realizowanych przez naszych klientów. W związku z rozwojem działalności Carrywater w tym obszarze poszukujemy ambitnej osoby na stanowisko:
Business Analyst for TV products
Miejsce pracy: Warszawa
Key Responsibilities
Preparation, facilitation and documentation of workshops and meetings of the project
Responsible for communicating the solution with customer’s business and architects.
Advise for customers based on product capabilities and best practices, leveraging reuse where applicable
Ensure customer understands the solution and receive responses to all open questions and action items
Support the customer during scoping phase in a specific domain up through and including customer’s sign-off
Prepare business process related documents and specifications
Requirements
Minimum 7 years of experience in telecommunication industry
Has knowledge in Billing or CRM domain in general
Experience in TV products and business processes
Good communication and analysis skills
Language skills: Excellent spoken and written English & Polish.
Osoby zainteresowane i spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego w jęz. polskim i angielskim za pomocą poniższego przycisku.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?