Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 23/07/2019.

Broadcast Planner Buyer

Warszawa, mazowieckie

Wavemaker Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

  1. Planowanie i zakup kampanii TV jest Twoją mocną stroną? Chcesz zostać ekspertem w zakresie TV i VoD? Dobrze się składa, bo to właśnie CIEBIE SZUKAMY!

Opis stanowiska:

  • Implementacja kampanii klientów agencji, w odniesieniu do planowania i zakupu mediów TV i VoD
  • Monitorowanie przebiegu kontraktu oraz kontrola kosztów kampanii i realizacji założeń kontraktowych, wskaźników, raportowanie rozbieżności i proponowanie rozwiązań
  • Przygotowywanie raportów, analiz i prezentacji dla klienta oraz na potrzeby wewnętrzne
  • Udział w tworzeniu strategii komunikacyjnych dla klienta
  • Udział w przygotowywaniu projektów nowo biznesowych
  • Uczestnictwo w spotkaniach z mediami/wydawcami/partnerami biznesowymi.

Wymagania:

  • Min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku w agencji mediowej
  • Znajomość rynku mediów oraz doświadczenie w pracy mediowej, w szczególności obszar TV i VoD
  • Bardzo dobra znajomość jęz. angielskiego w mowie i piśmie
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excela
  • Nastawienie na rozwój i stałe podnoszenie kompetencji zawodowych
  • Otwartość na zmiany i gotowość na nowe wyzwania
  • Wysoka motywacja do pracy i zaangażowanie
  • Umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu.

Mile widziana:

  • Umiejętność tworzenia makr (VBA).

Wymagania

Zapewniamy:

  • Ambitną pracę w największej agencji mediowej w Polsce
  • Jasno określoną ścieżkę kariery
  • Naukę mediów i rozwój w dynamicznym środowisku komunikacji marketingowej
  • Pakiet Multibenefit
  • Opiekę medyczną
  • Ubezpieczenie na życie
  • Dofinansowanie nauki języka angielskiego lub innego obcego
  • Konkursy firmowe z nagrodami
  • Wyjazdy i eventy integracyjne oraz akcje CSR-owe
  • Możliwość pracy zdalnej i przyjścia do pracy z psem :)

Prezentacja firmy

Wavemaker to globalna marka z mocną i unikatową propozycją dla klientów. Jesteśmy częścią... grupy negocjacyjnej GroupM. Należymy do międzynarodowego holdingu komunikacyjnego WPP. Na całym świecie zatrudniamy ponad 8600 pracowników. Jesteśmy agencją nowego typu, odpowiadającą na rosnące i coraz bardziej zróżnicowane potrzeby klientów w zakresie usług marketingowych. Łączymy ekspertyzy z zakresu mediów, contentu i technologii.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
18/06/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Reklama / Komunikacja , Praca Praca w mediach / dziennikarstwo , Praca Internet / e-commerce , Praca Inne
do góry