Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Naszym klientem jest międzynarodowa firma z branży spożywczej. Obecnie nasz Klient szuka kandydata/kandydatki na stanowisko.
Brand Manager Produkty SpożywczeMiejsce pracy: Warszawa
Zadania:
Adaptacja globalnej strategii i przełożenie jej na działania ATL-owe i BTL-owe,
Koordynacja współpracy z wiodącymi agencjami kreatywnymi (ATL, BRTL, PR, Digital),
Udział w międzynarodowych projektach i launchach produktowych,
Współpraca z działami Insights, Trade Marketingu, Sprzedaży, Finansów, Consumer Research,
Koordynacja badań rynkowych, analiza danych pozwalających optymalizować komunikację ATL i BTL oraz poprawić ich efektywność i cele prowadzonych kampanii,
Analiza wyników marki oraz efektów prowadzonych działań,
Zarządzanie budżetem marketingowym w ramach realizowanych aktywności.
Wymagania:
Doświadczenie na stanowisku Brand Managera w branży FMCG lub w agencji marketingowej, idealnie w międzynarodowej firmie (doświadczenie w pracy ze strukturami regionalnymi),
Dobra znajomość języka angielskiego,
Doświadczenie w pracy z klientami – prowadzenie spotkań, warsztatów, szkoleń produktowych, kategorialnych,
Umiejętność pracy pod presją czasu,
Umiejętność zjednywania innych do swoich pomysłów,
Radzenie sobie z kompleksowością, dobra priorytetyzacja zadań.
Oferujemy:
Ciekawą, pełną wyzwań pracę w międzynarodowym środowisku,
Konkurencyjne wynagrodzenie i bogaty pakiet benefitów pozapłacowych (w tym słuzbowe auto),
Możliwość rozwoju w Polsce i za granicą.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.