
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży FMCG, szukamy kandydata/kandydatki na stanowisko:
Brand Manager (produkty premium)Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
- Adaptacja globalnej strategii i przełożenie jej na działania ATL-owe i BTL-owe,
- Koordynacja współpracy z wiodącymi agencjami kreatywnymi (ATL, BRTL, PR, Digital),
- Udział w międzynarodowych projektach i launchach produktowych,
- Współpraca z działami Insights, Trade Marketingu, Sprzedaży, Finansów, Consumer Research,
- Koordynacja badań rynkowych, analiza danych pozwalających optymalizować komunikację ATL i BTL oraz poprawić ich efektywność i cele prowadzonych kampanii,
- Analiza wyników marki oraz efektów prowadzonych działań,
- Zarządzanie budżetem marketingowym w ramach realizowanych aktywności.
Wymagania:
- Doświadczenie na stanowisku Brand Managera w branży FMCG, idealnie w międzynarodowej firmie (doświadczenie w pracy ze strukturami regionalnymi),
- Dobra znajomość języka angielskiego,
- Doświadczenie w pracy z klientami – prowadzenie spotkań, warsztatów, szkoleń produktowych, kategorialnych,
- Umiejętność pracy pod presją czasu,
- Umiejętność zjednywania innych do swoich pomysłów,
- Radzenie sobie z kompleksowością, dobra priorytetyzacja zadań.
Oferujemy:
- Ciekawą, pełną wyzwań pracę w międzynarodowym środowisku,
- Konkurencyjne wynagrodzenie i bogaty pakiet benefitów pozapłacowych,
- Możliwość rozwoju w Polsce i za granicą.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.