Opis stanowiska pracy
Brand Execution Project Manager
Warszawa
NR REF.: 1181572
Job Title: Brand Execution Project Manager
We are looking for Brand Execution / Project Manager for our client, which is a leading consumer products company that serves hundreds of millions of consumers worldwide with brands and products across core businesses Oral/Personal/Home Care.
Responsibilities:
The BEPM is responsible for managing the timeline for all new products, for executing the administrative tasks needed to prepare launches & for supporting the category simplification efforts. Will be supporting the Africa/Eurasia Division Marketing Department.
Key interfaces include Brand and Professional teams, Scientific Affairs, Net Ops, Regional Marketing Director, HUB teams, Packaging, Artwork specialists, Regulatory, Legal, etc.
The principal duties and responsibilities are:
- Innovation Development and Relaunches Management: Provide for the brand teams project management for the development & commercialisation of all new products and relaunches. Manage timelines, effectively collaborate with R&D and all other cross-functional team members & ensure issues are addressed & communicated in a timely manner.
- Launch Preparation: Work closely with the brand teams & manage tasks for launch preparation including product information sheet, Volume consolidation, Artwork Management Portal, Country pairings definition, REACH/Regulatory compliance, Certifications, trade samples coordination and other necessary tasks.
- Simplification - Support RMD to monitor progress of simplification initiatives & help prepare plans for the future.
Competencies:
- Team work spirit, curiosity, energy and positive attitude.
- Flexibility to adapt and to manage ambiguity
- Creative thinking with the ability to work across cultures and in remote teams.
- Leadership skills, results-oriented with strong communication and interpersonal skills.
- Is able to manage and prioritise multiple projects simultaneously
- Has strong project management & communication skills and is able to work in virtual teams
- Project management skills
- Strong collaboration skills cross functionally
Qualifications:
- Bachelor39s degree;
- At least 3/4 years of experience in multinational FMCG or pharmaceutical;
- Demonstrates the ability to implement, monitor and adjust projects;
- English fluency is mandated, other European languages would be a plus;
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Prezentacja firmy
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram...
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieramy profesjonalistów oraz organizacje w ich dążeniu do sukcesu. Teraz i w przyszłości.
Świadczymy usługi rekrutacyjne w sektorach prywatnym i publicznym, realizując projekty do pracy stałej, tymczasowej oraz na kontrakt. W portfolio naszych usług są również doradztwo HR (m.in. Assessment Centre, raporty płacowe), Outplacement, Executive Search, Recruitment Process Outsourcing oraz Managed Service Programme.
Na przestrzeni ponad 50 lat przeszliśmy daleką drogę. Zaczęliśmy naszą działalność w małym biurze w Londynie. Teraz jesteśmy globalną organizacją, która specjalizuje się w łączeniu utalentowanych ekspertów z najlepszymi ofertami pracy w ponad 20 branżach na całym świecie.
Pierwsze biuro w Polsce otworzyliśmy w roku 2003. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest 400 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 16/01/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Marketing / PR / Social Media