W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Biznes Analityk
Miejsce pracy: KrakówPoszukujemy doświadczonego Biznes Analityka, który będzie odpowiedzialny za analizę procesów i wymagań biznesowych klienta w sektorze leasingowym.Jeśli czujesz, że twoje doświadczenie odpowiada temu stanowisku, nie czekaj i aplikuj na naszą ofertę!
Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Analizę procesów i wymagań biznesowych klienta
- Specyfikację wymagań systemowych
- Tworzenie i utrzymanie dokumentacji analitycznej i systemowej
- Ścisłą współpracę z Klientem i zespołem developerskim
- Wspieranie osób z zespołu podczas realizacji zadań projektowych
Wymagania:
- Minimum 4-5 lat doświadczenia w zakresie analizy wymagań i procesów biznesowych
- Znajomość notacji BPMN i UML oraz umiejętność ich wykorzystania przy modelowaniu procesów biznesowych
- Znajomość zagadnień analizy i projektowania rozwiązań IT
- Umiejętność analitycznego myślenia i kreatywność przy rozwiązywaniu problemów
- Znajomość narzędzi wspierających analizę i modelowanie (np. Enterprise Architect)
- Umiejętność bezpośredniej pracy z Klientem, prowadzenia prezentacji i warsztatów
- Umiejętność tworzenia dokumentacji analitycznej (biznesowej i systemowej)
- Umiejętność estymacji własnej pracy
- Komunikatywność, samodzielność, dobra organizacja pracy oraz umiejętność pracy w zespole
- Znajomość narzędzi pakietu MS Office
- Wykształcenie wyższe informatyczne lub pokrewne
- Znajomość języka angielskiego umożliwiająca rozumienie dokumentacji
Korzyści:
- Opieka zdrowotna Allianz
- Karta multisport
- 80 godz. na rok na rozwój własny
- Dofinansowanie do nauki j. angielskiego
- Możliwość korzystania z naszej biblioteki
- Możliwość pracy zdalnej