Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 16/10/2019.

Opis stanowiska pracy

Benefits Consultant
Kraków
NR REF.: 1128695

For our client, one of the international companies based in Cracow, we are looking for people for the position of Benefits Consultant, ready to start cooperation from the beginning of October for a period of 3 months.


The person in the above-mentioned position will be responsible for supporting the company's employees in operating the benefit platform, answering (mainly via an e-mail and telephone) questions about the benefits and functioning of the platform.


The candidate should communicate in English at an advanced level (min. C1), have well-developed interpersonal skills and present commitment and a positive attitude during the duties performed.


We offer the opportunity to gain valuable experience in an international, dynamic environment, a full-time temporary employment contract and a friendly team atmosphere.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
13/10/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat , Praca Administracja biurowa , Praca Biuro / Dokumentacja
do góry