#

Back Office Administartor with Swedish

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Kraków, małopolskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Back Office Administartor with Swedish

Miejsce pracy: Kraków
6-1-65601

For our Client well known company which is working in area of Finance and new technologies we are looking for a Back Office Administartor with Swedish language. This is newly created project which includes transition we are building new team in structures.

Key responsibilities:
- Operations support for the business processes
- Communicate with customer (e-mail / chat) & process their requests in systems,
- Communicate (phone/ e-mail) with vendors/ partners to solve their queries,
- Contact other insurance companies to seek prospect’s existing insurance details,
- Maintain clients records in internal systems,
- Interaction with internal teams like products/ claims over emails,
- Perform other tasks requested by the manager

Requirements:
- Higher education degree
- Experience in customer service area
- Very good knowledge Swedish min. B2/C1
- Communicative level of English B1
- Good MS Office (especially MS Excel) knowledge
- Analytical thinking and ability to learn fast
- Personal culture and ability to deal with the client properly
- High motivation and willingness to learn
- Ability to work under time pressure

Benefits:
- Interesting professional challenges in a dynamic, fast paced organisation
- Opportunity for professional development in an international environment (clear career path)
- Stable long term agreement
- Attractive salary
- Friendly working atmosphere and open informal organizational culture
- Attractive remuneration and benefit package

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi