Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 21/10/2019.

Opis stanowiska pracy

Twoje zadania:

  • planowanie i przeprowadzanie audytów, inwentaryzacji w sklepach Żabka
  • raportowanie wyników audytów i inwentaryzacji
  • współpraca w ramach realizacji zadań zespołowych oraz współpraca z innymi działami firmy
  • sporządzanie i terminowe przesyłanie dokumentacji z audytów i inwentaryzacji

Oczekujemy:

  • doświadczenia w handlu
  • umiejętności organizacji czasu pracy
  • umiejętności budowania relacji
  • asertywności i dokładności
  • gotowości do podróży służbowych i pracy w terenie - prawo jazdy kat. B
  • min. wykształcenia średniego
  • gotowości do prowadzenia działalności gospodarczej

Oferujemy:

  • umowę współpracy na czas nieokreślony
  • pakiet szkoleń wdrożeniowych
  • atrakcyjne stałe wynagrodzenie zasadnicze + premia
  • niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, tablet, telefon służbowy)
  • perspektywę rozwoju zawodowego
  • wybrane przez Ciebie atrakcyjne benefity pozapłacowe (pakiet sportowy i ubezpieczenie grupowe)

Prezentacja firmy

Żabka Polska sp. z o.o. to 17 lat doświadczenia w handlu detalicznym, ponad 4000 sklepów... Żabka i Freshmarket w 70% miast w całej Polsce, ponad 1,5 mln Klientów każdego dnia. Wspólnie tworzymy największą sieć sklepów typu convenience w Polsce.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
06/05/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa , Praca Biuro / Dokumentacja , Praca Finanse
do góry