Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 12/08/2020.

Opis stanowiska pracy

Jeżeli

  • Posiadasz minimum 2 lata doświadczenia w Audycie wewnętrznym lub zewnętrznym w międzynarodowej organizacji;
  • Przeprowadzasz zadania audytowe, samodzielnie budujesz plany audytów, opracowujesz i tworzysz dokumenty audytowe;
  • Masz wysoko rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia, wyciągania wniosków, interpretacji danych biznesowych;
  • Jesteś osobą komunikatywną, współpracującą i budującą relacje biznesowe;
  • Jesteś gotowy do wyjazdów służbowych w Polsce i za granicę (ok. 20% czasu);
  • Biegle posługujesz się językiem angielskim i/lub francuskim
  • Masz wykształcenie wyższe w obszarze ekonomii, finansów lub zarządzania.

Będziesz odpowiedzialny za

  • Identyfikację i analizę ryzyk operacyjnych i finansowych w firmie;
  • Przeprowadzanie audytów oraz kontroli wewnętrznych;
  • Opracowywanie dokumentacji/wniosków z rekomendacją zmian do wdrożenia;
  • Monitorowanie realizacji zaleceń pokontrolnych przez poszczególne działy w firmie;
  • Prowadzenie kontroli sprawdzającej wykonanie ustalonych zaleceń;
  • Ocenę istniejących mechanizmów kontrolnych, efektywności procesów oraz proponowanie zmian wpływających na podniesienie efektywności w tym obszarze.

 

Oferujemy

  • Umowę o pracę;
  • Priorytetowe podejście do bezpieczeństwa pracowników oraz klientów;
  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się, międzynarodowej firmie o wysokiej kulturze zarządzania; 
  • Zatrudnienie w zgranym zespole profesjonalistów i pasjonatów;
  • Szkolenia i możliwość udział w projektach ogólnofirmowych; 
  • Akcjonariat pracowniczy, udział w zyskach przedsiębiorstwa; 
  • Benefity pozapłacowe: ubezpieczenie na życie, Fundusz Świadczeń Socjalnych, opieka medyczna, karta Multisport, smartfon;
  • Dogodny dojazd do biura - Centrala mieści się przy drugiej linii metra; 
  • Możliwość przyłączenia się do licznych inicjatyw na rzecz społeczności lokalnych poprzez Fundację Leroy Merlin Polska.

Prezentacja firmy

W Polsce jesteśmy obecni od 1994 roku. Pierwszy sklep Leroy Merlin powstał w 1996 roku w... Piasecznie pod Warszawą. Dziś tworzymy w naszym kraju sieć ponad 40 hipermarketów budowlanych, w których można kupić wszystko, co jest potrzebne do wybudowania, wyposażenia i urządzenia domu. Nasze sklepy wspiera centrala firmy zlokalizowana w Warszawie. W całej Polsce zatrudniamy blisko 7 tys. pracowników. Razem tworzymy wyjątkowy zespół.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
09/08/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa , Praca Biuro / Dokumentacja , Praca Finanse , Praca Administracja biurowa , Praca Analityka
do góry