Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 13/12/2018.

Asystentka

Kraków, małopolskie

Polski HR International Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Obecnie dla naszego klienta poszukujemy osoby na stanowisko Asystentki.
Termin podjęcia współpracy: od zaraz
Miejsce: Kraków (centrum)

Zakres obowiązków:
• prowadzenie kalendarza spotkań i delegacji,
• wsparcie Zarządu w działaniach biznesowych,
• wsparcie w działaniach PR i marketingowych,
• koordynacja procesów i dokumentów wewnętrznych firmy
• koordynacja przepływu informacji pomiędzy Zarządem a pozostałymi działami w firmie

Wymagania:
• znajomość języka niemieckiego na poziomie co najmniej dobrym
• wykształcenie wyższe,
• minimum 1 rok doświadczenia w administracji biurowej- warunek konieczny ( tj w sekretariacie spółki z o.o., lub na stanowisku asystentki zarządu)
• wysokie umiejętności organizacyjne, umiejętność pracy pod presją czasu
• prawo jazdy kat.B
• mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym

Oferujemy:
• atrakcyjne wynagrodzenie,
• możliwość rozwoju w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
• pracę w młodym, energicznym zespole,
• pakiety medyczne i sportowe

Prezentacja firmy

Polski HR International to nowoczesna agencja rekrutacyjna, która operuje na... międzynarodowym rynku pracy. Łączymy polskich pracowników z pracodawcami z całej Europy, którzy prowadzą działalność w różnych branżach. Należymy do Polskiego HR S.A., który funkcjonuje na międzynarodowym rynku HR od 1999 r. Polski HR International Sp. z o. o. jako Agencja Rekrutacyjna jest wpisana przez Marszałka Województwa Małopolskiego do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod numerem 7562.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
10/12/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Tylko praktyki
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat , Praca Administracja biurowa , Praca Inne
Zapisz ofertę
do góry