Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Asystentka zarządu
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
- Zarządzanie terminarzem
- Planowanie podróży: rezerwacje lotów, hoteli, wypożyczanie samochodów
- Koordynowanie i organizowanie spotkań biznesowych
- Kontakt mailowy i telefoniczny z klientami firmy (w tym międzynarodowymi)
- Przygotowywanie odpowiedniej dokumentacji, materiałów informacyjnych i marketingowych
- Zarządzanie korespondencją przychodząca i wychodzącą
- Wsparcie administracyjne w obszarze rozliczania delegacji służbowych, współpraca z księgowością
- Wsparcie działu marketingu w publikowaniu informacji (dotyczących eventów branżowych) na mediach społecznościowych
- Edytowanie i publikowanie treści i zdjęć na mediach społecznościowych
Wymagania:
- Min. 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
- Znajomość języka angielskiego - poziom B2
- Bardzo dobra znajomość programu MS Office
- Dobra organizacja czasu pracy
- Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne
- Zaangażowanie w pracę, sumienność
Oferujemy:
- Umowa o pracę za pośrednictwem Adecco
- Bardzo atrakcyjne wynagrodzenie
- Stabilne zatrudnienie OD ZARAZ na stałe
- Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17
- Profesjonalne wdrożenie w obowiązki
- Benefity pozapłacowe
- Praca w dynamicznym środowisku biznesowym
- Lokalizacja: Mokotów
Numer referencyjny: AZ/WA2/032018/A3/MD
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.