#

Asystentka w dziale sprzedaży i marketingu - umowa na zastępstwo

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Poznań, wielkopolskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Asystentka w dziale sprzedaży i marketingu - umowa na zastępstwo

Miejsce pracy: Poznań
4-1-58570

Naszym Klientem jest międzynarodowa firma z branży budowlanej, oferująca wysokiej klasy produkty do konserwacji podłóg drewnianych. Obecnie poszukujemy kandydatki/a na stanowisko:

Asystentki w dziale sprzedaży i marketingu - umowa na zastępstwo

Obowiązki:
- Realizacja planów i strategii marketingowych (wdrażanie i nadzorowanie)
- Przygotowywanie akcji promocyjnych
- Współpraca z agencją zewnętrzną i tworzenie nowych materiałów marketingowych
- Organizacja spotkań i imprez dla klientów firmy
- Współpraca z działem sprzedaży i klientami zewnętrznymi firmy
- Współpraca z dostawcami zewnętrznymi (np. zamawianie gadżetów firmowych)
- Przygotowywanie prezentacji i raportów
- Zarządzanie stroną internetową, Social Media
- Tłumaczenia tekstów marketingowych

Wymagania:
- Dobra organizacja pracy
- Rozwinięte kompetencje komunikacyjne
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Wykształcenie wyższe (mile widziane wykształcenie wyższe: marketing, zarządzanie lub pokrewne)
- Umiejętność obsługi pakietu MS Office
- Samodzielność, dyspozycyjność, odpowiedzialność, zaangażowanie, dokładność
- Wysoka kultura osobista
- Mile widziana znajomość programu inDesign oraz umiejętność zarządzania stroną internetową

Korzyści:
- Zatrudnienie na podstawie umowy na zastępstwo na okres 1 - 1,5 roku w pełnym wymiarze czasu pracy w firmie o ustabilizowanej pozycji na rynku
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji i zaangażowania
- Otwarte i przyjazne środowisko pracy
- Niezbędne narzędzia pracy
- Pełne wdrożenie stanowiskowe

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi