#

Asystentka Prezesa Zarządu

HRK S.A.

Warszawa, mazowieckie

HRK S.A.

Jeśli posiadasz doświadczenie w pracy na stanowisku Asystentki zdobyte w instytucji międzynarodowej lub firmie konsultingowej, ta praca jest dla Ciebie!

 

Asystentka Prezesa ZarząduMiejsce pracy: Warszawa

Zadania:

  • Zarządzanie kalendarzem Prezesa Zarządu
  • Koordynowanie współpracy Prezesa Zarządu z poszczególnymi działami firmy i ich pracownikami
  • Organizowanie spotkań wewnętrznych i zewnętrznych w tym podróży zagranicznych
  • Przygotowanie dokumentów (prezentacji, raportów, analiz)
  • Tłumaczenie dokumentów - język angielski
  • Zarządzanie obiegiem korespondencji

Wymagania:

  • Doświadczenie na analogicznym stanowisku min. 1 rok
  • Wykształcenie wyższe
  • Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie – poziom C1
  • Praktyczna znajomość pakietu MS Office
  • Umejętność ustalania priorytetów i reagowanie na zmieniające się środowisko pracy
  • Komunikatywność, inicjatywa i zaangażowanie
  • Wysoka kultura osobista i analityczne podejście do problemów

Oferujemy:

  • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
  • Pakiet benefitów
  • Możliwość rozwoju
  • Możliwość udziału w ciekawych projektach
  • Pracę z kadrą Zarządzającą najwyższego szczebla
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi