Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
Asystentka Dyrektora Generalnego
Twoja przyszła Firma / Your future Company
Naszym Klientem jest Firma oferująca rozwiązania technologiczne. Niemal trzydziestoletnia historia Firmy oznacza wspaniały rozwój w skali globalnej. Przez cały ten czas aż do teraz to ludzie — klienci, partnerzy biznesowi i pracownicy — umożliwiają poruszanie się w szybko rozwijającym się świecie technologii.
W związku ze stałym rozwojem Firmy obecnie poszukujemy Kandydatki na stanowisko Asystentki Dyrektora Generalnego. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową organizację pracy Dyrektora Generalnego, zarządzaniem kalendarzem spotkań oraz przygotowywaniem dokumentacji, materiałów na spotkania, pism, prezentacji, zestawień, raportów i analiz. Asystentka Dyrektora będzie również organizowała podróże służbowe i spotkania biznesowe, koordynowała przepływ informacji i dokumentacji oraz pośredniczyła w wewnętrznych i zewnętrznych kontaktach przełożonego. Dzięki pracy tym stanowisku zdobędziesz cenne doświadczenie zawodowe, otrzymasz możliwość wykorzystywania języka angielskiego w codziennej pracy oraz zyskasz ogromne możliwość rozwoju. Brzmi interesująco? Aplikuj na nasze stanowisko!
Nasz Klient zapewnia:
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz stabilne warunki zatrudnienia.
- Możliwość rozwoju oraz zdobycia cennego doświadczenia zawodowego .
- Możliwość wykorzystywania języka angielskiego w codziennej pracy.
- Przyjazną atmosferę pracy oraz atrakcyjne benefity pozapłacowe.
- Samodzielność w ramach wykonywanych obowiązków.
U Kandydatów zwracamy uwagę na:
- Doświadczenie na podobnym stanowisku w międzynarodowej organizacji (minimum 5-7 lat).
- Wykształcenie wyższe.
- Biegłą znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie) - warunek konieczny.
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Power Point, Excel, Visio) - warunek konieczny.
- Dobrą organizację pracy oraz umiejętność ustalania priorytetów.
- Dynamikę w działaniu, proaktywość, samodzielność.
- Otwartość, komunikatywność oraz umiejętność budowania relacji interpersonalnych.
- Zorientowanie na szczegóły i chęć stałego rozwoju.