#

Asystentka Dyrektora Generalnego - rekrutacja online

HRK S.A.

Warszawa, mazowieckie

HRK S.A.

 

Dla naszego Klienta, poszukujemy kandydatów na stanowisko asystent/ki dyrektora.

 

Asystentka Dyrektora GeneralnegoMiejsce pracy: Warszawa

Zadania:

  • Realizacja zadań administracyjno-biurowych, sporządzanie dokumentacji,zarządzanie kalendarzem,
  • Przygotowywanie i organizacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych (w tym zagranicznych), obsługa spotkań,
  • Zapewnienie prawidłowego i płynnego obiegu informacji i korespondencji,
  • Przygotowywanie raportów, podsumowań, zestawień, redagowanie pism, weryfikacja, edycja i formatowanie dokumentów,
  • Dbałość o estetykę pomieszczeń biura,
  • Zapewnienie materiałów pomocniczych (biurowych, spożywczych),
  • Inne prace administracyjne.

Wymagania:

  • Doświadczenie na analogicznym stanowisku lub chęć rozwoju w tym obszarze,
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego,
  • Biegłość w obsłudze MS Office, 
  • Umiejętności analityczne,
  • Znajomość ogólnych zasad redagowania pism, praktyczna umiejętność sporządzania oficjalnych tekstów urzędowych i firmowych,
  • Wysokie standardy etyczne, znajomość zasad savoir – vivre w biznesie,
  • Profesjonalny wizerunek i wysoka kultura osobista, świadomość wpływu autoprezentacji na relacje z otoczeniem,
  • Nastawienie na szukanie rozwiązań,
  • Perfekcyjna organizacja pracy,
  • prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
  • umowę o pracę na okres jednego roku z możliwością przedłużenia,
  • pakiet benefitów ( karta Multisport, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, bezpłatny parking)
  • możliwość zdobycia cennego doświadczenia w środowisku biznesowym
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi