
Dla naszego Klienta, poszukujemy kandydatów na stanowisko asystent/ki dyrektora.
Asystentka Dyrektora GeneralnegoMiejsce pracy: Warszawa
Zadania:
- Realizacja zadań administracyjno-biurowych, sporządzanie dokumentacji,zarządzanie kalendarzem,
- Przygotowywanie i organizacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych (w tym zagranicznych), obsługa spotkań,
- Zapewnienie prawidłowego i płynnego obiegu informacji i korespondencji,
- Przygotowywanie raportów, podsumowań, zestawień, redagowanie pism, weryfikacja, edycja i formatowanie dokumentów,
- Dbałość o estetykę pomieszczeń biura,
- Zapewnienie materiałów pomocniczych (biurowych, spożywczych),
- Inne prace administracyjne.
Wymagania:
- Doświadczenie na analogicznym stanowisku lub chęć rozwoju w tym obszarze,
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- Biegłość w obsłudze MS Office,
- Umiejętności analityczne,
- Znajomość ogólnych zasad redagowania pism, praktyczna umiejętność sporządzania oficjalnych tekstów urzędowych i firmowych,
- Wysokie standardy etyczne, znajomość zasad savoir – vivre w biznesie,
- Profesjonalny wizerunek i wysoka kultura osobista, świadomość wpływu autoprezentacji na relacje z otoczeniem,
- Nastawienie na szukanie rozwiązań,
- Perfekcyjna organizacja pracy,
- prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
- umowę o pracę na okres jednego roku z możliwością przedłużenia,
- pakiet benefitów ( karta Multisport, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, bezpłatny parking)
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia w środowisku biznesowym
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.