Organizator wydarzeń branżowych, poszukuje ambitnych i zmotywowanych kandydatek, na stanowisko:
Asystentka ds. organizacji wydarzeń
Opis stanowiska:
Osoba zatrudniona na w/w stanowisku odpowiedzialna będzie za kompleksową koordynację działań organizacyjno-sprzedażowych, prowadzących do organizacji wydarzenia na najwyższym poziomie.
Aplikuj! Zapewne jesteś osobą, której poszukujemy!
Główne obowiązki:
· pozyskiwanie klientów - kontakt telefoniczny oraz mailowy;
· działania promocyjne związane z wydarzeniem oraz kontakt z mediami;
· współpraca z prelegentami w zakresie ustalania części merytorycznej programu wydarzenia;
· research internetowy;
· tworzenie oraz administracja bazami danych;
· koordynowanie aspektów organizacyjnych;
· praca z systemem CRM.
Wymagania:
• wykształcenie min. średnie;
• min. dobra znajomość pakietu MS Office;
• bardzo dobra organizacja pracy;
• ponadprzeciętna motywacja;
• miłe usposobienie, otwartość oraz łatwość nawiązywania kontaktów;
• umiejętność pracy z orientacją na wyniki;
• wysoka kultura osobista;
• umiejętność pracy pod presją czasu;
• samodzielności, odpowiedzialności oraz zaangażowania;
• mile widziany status studenta.
Wybranym Kandydatom oferujemy:
• możliwość uczestniczenia w branżowych wydarzeniach,
• szkolenia motywacyjne w oparciu o nowoczesną wiedzę,
• niezbędne narzędzia (laptop, telefon)
• miłą atmosferę pracy w młodym zespole,
• wsparcie merytoryczne.
Organizator wydarzeń branżowych.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.