Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 17/10/2018.

Asystentka ds. administracji i wparcia działu sprzedaży

Warszawa, mazowieckie

Adecco Poland Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Zakres zadań:

  • Wsparcie operacyjne działu sprzedaży w pracy administracyjnej,
  • Wsparcie klienta wewnętrznego w pracach organizacyjnych,
  • Przygotowywanie raportów, analiz, zestawień, prezentacji,
  • Praca w systemie CRM i innych wewnętrznych systemach,
  • Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów.

Jeśli:

  • Masz doświadczenie w pracy administracyjnej,
  • Mówisz bardzo dobrze po angielsku - B2/C1 – warunek konieczny,
  • Praca w excelu nie sprawia Ci żadnej trudności,
  • Jesteś komunikatywny, otwarty i lubisz pracować w zespole,
  • Masz umiejętność dobierania priorytetów i zdolności organizacyjne,
  • Umiesz pracować pod presją czasu.

Od nas otrzymasz:

  • Umowę o pracę na czas określony 6 miesięcy z realną możliwością przedłużenia,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Możliwość rozwoju i zdobycia doświadczenia w międzynarodowym środowisku,
  • Pracę pełną wyzwań w międzynarodowej firmie,
  • Miejsce pracy - Warszawa Ochota.


Numer referencyjny: AAWS/wa2/03/2018

Prezentacja firmy

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego... lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2015 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 60 000 osób.
Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
26/05/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa
do góry