W prawie każdym samochodzie znajduje się cząstka EDAG-a. Jesteśmy specjalistami w rozwoju kompletnych pojazdów oraz optymalizacji procesów produkcyjnych dla przemysłu motoryzacyjnego. Z około 9 tysiącami pracowników w 60 oddziałach w 19 państwach oferujemy naszym Klientom pełny zakres usług inżynierskich w branży pojazdów.
Zadania:
• bieżąca obsługa recepcji / przekazywanie połączeń / aktualizacja list telefonicznych
• prowadzenie rejestru korespondencji wychodzącej i przychodzącej
• dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w firmie / archiwizacja dokumentów
• wysyłanie korespondencji na poczcie / współpraca z firmami kurierskimi, dostawcami
usług
• zamawianie materiałów biurowych, spożywczych i reklamowych
• przygotowanie korespondencji, pism firmowych i zestawień na potrzeby zarządu /
dyrekcji
• umawianie i organizowanie spotkań firmowych (z klientami / pracownikami itp.)
• opieka nad gośćmi, organizacja pobytu gości w firmie
• prowadzenie i/lub nadzór nad prowadzeniem ewidencji przebiegu samochodów
firmowych
• organizowanie okresowej konserwacji sprzętów biurowych, nadzór nad firmą
sprzątającą
• budowanie dobrego wizerunku firmy / dbanie o estetyczny wygląd biura
• wspieranie innych osób z działu administracji / zastępstwa urlopowe
• inne zadania według bieżącego zapotrzebowania
Nasze wymagania:
• dobra znajomość języka niemieckiego i/lub języka angielskiego
• wykształcenie wyższe, minimum licencjackie
• umiejętność obsługi komputera (Windows, MS Office) oraz urządzeń biurowych
• umiejętność pracy pod presją czasu / doskonałe zdolności organizacyjne
• doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
• dokładność i zaangażowanie w realizację zadań, otwartość, pozytywne nastawienie
Oferujemy:
• stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
• możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku;
• pakiet socjalny: karta MultiSport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe
i indywidualne, karta lunchowa
• kurs języka niemieckiego
• przyjazną atmosferę pracy
Uprzejmie informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane oferty.