#

Asystentka biura za znajomością j. angielskiego

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Gliwice, śląskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Asystentka biura za znajomością j. angielskiego

Miejsce pracy: Gliwice
7-24-53873

Dla naszego klienta, organizacji zajmującej się wsparciem technicznym spółek wchodzących w skład międzynarodowej grupy kapitałowej, poszukujemy kandydatów na stanowisko Asystent biura ze znajomością j. angielskiego

Miejsce pracy: Gliwice

Do zakresu obowiązków kandydata na tym stanowisku należeć będzie:

- bieżąca obsługa sekretariatu,
- koordynacja współpracy z dostawcami,
- czuwanie nad prawidłowym obiegiem dokumentów oraz rejestracja korespondencji,
- nadawanie przesyłek kurierskich,
- wsparcie w organizacji spotkań, wydarzeń i podróży służbowych, dokonywanie niezbędnych rezerwacji,
- zaopatrzenie w materiały biurowe i spożywcze,
- sporządzanie pism oraz przygotowywanie potrzebnych dokumentów,
- zapewnianie efektywnego przepływu informacji,
- reagowanie na bieżące potrzeby Spółki,

Wymagania:
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca komunikację w międzynarodowym środowisku,
- biegła umiejętność obsługi MS Office,
- minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku,
- umiejętności budowania pozytywnych relacji,
- wysoko rozwinięte zdolności organizacyjne,
- samodzielność, dokładność oraz postawa proaktywna,

Korzyści:
- umowę na rok z możliwością przedłużenia,
- stabilne warunki zatrudnienia,
- praca w międzynarodowym zespole,
- możliwość korzystania z najnowszych technologii,
- możliwość rozwoju zawodowego i ciągłego podnoszenia kwalifikacji,
- pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna oraz karta Multisport),
- konkurencyjne wynagrodzenie,
- elastyczne godziny pracy (6:00 - 9:00, poniedziałek-czwartek - 8,5h, piątek 6h)

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi