Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 14/12/2018.

Asystentka administracyjna

Warszawa, mazowieckie

Adecco Poland Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Zadania:

  • Wykonywanie edytorskich poprawek wszelkiej dokumentacji procesowej,
  • Dbanie o dobrą organizację potrzebnej dokumentacji,
  • Przygotowywanie dokumentacji w wyznaczonym terminie,
  • Tłumaczenia poszczególnych dokumentów z języka angielskiego,
  • Wykonywanie kserokopii i archiwizacja dokumentów,
  • Pomoc w bieżących zadaniach recepcyjnych.

Oczekiwania:

  • Doświadczenia na stanowisku administracyjnym/recepcyjnym,
  • Znajomość języka angielskiego - min. B2/C1,
  • Bardzo dobra umiejętność organizacji pracy własnej,
  • Dokładność, skrupulatność, komunikatywność,
  • Umiejętność pracy pod presją czasu.

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio u klienta,
  • Praca na cały etat w systemie zmianowym (pon - pt, 8 - 20),
  • Możliwość zdobycia doświadczenia w renomowanej, międzynarodowej firmie,
  • Pracę wśród profesjonalistów z branży prawniczej,
  • Lokalizacja: Warszawa, Śródmieście.


Numer referencyjny: AA/WA2/09/2018

Prezentacja firmy

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego... lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5600 placówek w 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 30 lokalizacjach na terenie kraju. W 2013 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 26 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
07/12/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat , Praca Administracja biurowa , Praca Prawo / Prokuratura
do góry