Opis stanowiska pracy

Kandydat na to stanowisko będzie odpowiedzialny za asystowanie przy pracy PROPERTY MANAGERA w zakresie wykonywanych przez niego poniższych obowiązków: 

  • współpraca z firmami zewnętrznymi, świadczącymi usługi na rzecz zarządzanych nieruchomości
  • kontakty i stała współpraca z właścicielami/najemcami
  • udział w przygotowaniu budżetów dla zarządzanych nieruchomości
  • organizowanie i nadzór nad pracami serwisowymi
  • bieżące kontrole zarządzanych nieruchomości
  • współpraca z firmami Facility Management
  • organizacja konkursów ofert na serwisy i usługi
  • koordynacja i monitorowanie prac adaptacyjnych, remontowych i innych, prowadzonych na terenie zarządzanych nieruchomości
  • sporządzanie bieżących i okresowych raportów i analiz

 


Wymagania

  • Chęć nauki i rozwijania swoich kompetencji w zakresie zarządzania nieruchomościami
  • Status studenta (preferowane kierunki związane z zarządzaniem nieruchomościami)
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietów biurowych
  • Biegłe poruszanie po sieci Internet
  • Samodzielność i dokładność
  • Predyspozycje do pracy z ludźmi
  • Prawo jazdy (opcjonalnie)


Prezentacja firmy

Jesteśmy firmą specjalizującą się w kompleksowym zarządzaniu nieruchomoś... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
08/12/2023
Wymiar etatu:
Obojętne
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenia
Liczba wakatów:
2
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat, Praca Administracja biurowa, Praca Biuro / Dokumentacja, Praca Praktyki / Staż

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi