Opis stanowiska pracy


Wojewódzki Inspektorat Farmaceutyczny w Olsztynie

Warmińsko-Mazurski Wojewódzki Inspektor Farmaceutyczny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

asystent w Dziale nadzoru i kontroli nad obrotem produktami leczniczymi i wyrobami medycznymi


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • monitorowanie dostępności produktów leczniczych, przeprowadzanie analiz zebranych raportów i przedstawianie wniosków bezpośredniemu przełożonemu,
  • przygotowywanie pod nadzorem kierownika działu nadzoru i kontroli nad obrotem produktami leczniczymi i wyrobami medycznymi projektów zgód na posiadanie i stosowanie w celach medycznych, stosowanie do badań klinicznych oraz stosowanie w celu prowadzenia badań naukowych produktów leczniczych zawierających w swoim składzie środki odurzające lub substancje psychotropowe zgodnie z przepisami wynikającymi z ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii,
  • koordynowanie pod nadzorem kierownika działu nadzoru i kontroli nad obrotem produktami leczniczymi i wyrobami medycznymi przestrzegania terminowości postępowań administracyjnych prowadzonych w celu wydania decyzji nakazującej usunięcie nieprawidłowości stwierdzonych podczas czynności kontrolnych z zachowaniem terminów doręczeń, zawiadomień i innych postępowań prowadzonych przez Inspekcję Farmaceutyczną,
  • prowadzenie pod nadzorem kierownika działu nadzoru i kontroli nad obrotem produktami leczniczymi i wyrobami medycznymi postępowań w związku z naruszniem art. 94a ustawy Prawo farmaceutyczne,
  • przygotowywanie na bieżąco zestawień zadań realiowanych przez dział z uwzględnieniem terminów doręczeń i zawiadomień,
  • przygotowywanie pod nadzorem kierownika działu nadzoru i kontroli nad obrotem produktami leczniczymi i wyrobami medycznymi projektów dokumentów umożliwiających wewnątrzwspólnotową dostawę lub wewnątrzwspólnotowe nabycie środków odurzających lub substancji psychotropowych na własne potrzeby lecznicze,
  • wykonywanie czynności pomocniczych pod nadzorem inspektora farmaceutycznego/starszego inspektora farmaceutycznego podczas kontroli działalności aptek, punktów aptecznych, działów farmacji szpitalnej i placówek obrotu pozaaptecznego.
  • przygotowywanie pod nadzorem bezpośredniego przełożonego zestawień obejmujących informacje o niepożądanych odczynach poszczepiennych


Warunki pracy

Praca terenowo – biurowa, praca poza siedzibą urzędu w związku z wykonywaniem czynności pomocniczych podczas kontroli podległych jednostek na terenie województwa warmińsko-mazurskiego. Praca na stanowisku wiąże się z codzienną obsługą komputera przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy, pomieszczenie biurowe znajduje się na I piętrze, w budynku znajduje się winda, urząd nie posiada samochodu dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

Kandydatki/kandydaci którzy spełnią wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszego etapu naboru - rozmowy kwalifikacyjnej. O terminie rozmowy kwalifikacyjnej kandydatki/kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Kandydatka/kandydat przed zawarciem umowy o pracę zgodnie z art. 114a ustawy Prawo farmaceutyczne zobowiązani będą do złożenia oświadczenia i informacji o braku konfliktu interesów. Odmowa złożenia oświadczenia i informacji stanowić będzie podstawę do odmowy nawiązania stosunku pracy. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Do składania ofert zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania zawarte w ogłoszeniu.


Pracownikom oferujemy:


- wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2800,00 zł + dodatek za wysługę lat


- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. "trzynastka",


- świadczenia w ramach Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (np. dopłata do wypoczynku),


- stałe godziny pracy, - dogodną lokalizację,


Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 89-519-04-29



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie zawodowe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Umiejętność obsługi komputera (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny)
  • Odporność na sytuacje stresujące,
  • Umiejetność sporządzania pism w postępowaniu administracyjnym,
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Dobra organizacja pracy
  • Prawo jazdy kat. B używane w codziennej praktyce
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość specyfiki i zadań Państwowej Inspekcji Farmaceutycznej ze szczególnym uwzględnieniem ustawy Prawo farmaceutyczne,
  • odpowiedzialność, terminowość, dokładność,


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2021-04-16
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Wojewódzki Inspektorat Farmaceutyczny w Olsztynie
    ul. 1 Maja 13,13A,13B lokal 104
    10-117 Olsztyn
    z dopiskiem „Oferta pracy- Asystent”

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    06/04/2021
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi