Opis stanowiska pracy


Krajowa Informacja Skarbowa

Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

asystent do spraw obsługi i zmiany stosunku pracy w Referacie Kadr i Administracji Personalnej KPK

43-300 Bielsko-Biała T. Sixta 17

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • wystawia zaświadczenia o zatrudnieniu, wystawia opinie o pracownikach, przygotowuje umowy o wykorzystanie prywatnego samochodu do celów służbowych, przygotowuje odpowiedzi na wnioski o wyrażenie zgody na dodatkowe zatrudnienie i wykonywanie zajęć zarobkowych, monitoruje przebieg ocen okresowych i postępowania dotyczące odpowiedzialności dyscyplinarnej, w celu realizacji polityki kadrowej,
  • prowadzi sprawy związane ze zmianą komórki organizacyjnej, zmianą stanowiska, zmianą wynagrodzenia, awansami, uprawnieniami do kolejnych stopni służbowych urzędników służby cywilnej, dodatkami zadaniowymi, przygotowuje przeniesienia, porozumienia, wypowiedzenia zmieniające, w celu realizacji polityki kadrowej oraz przekazuje dokumenty pracownikom i komórce płacowej,
  • ustala na nowo uprawnienia pracowników do dodatku za wieloletnią pracę w służbie cywilnej i do nagrody jubileuszowej, przekazuje do komórki płacowej informacje o konieczności wypłaty należnego wyrównania a także ustala prawo do dodatkowego wynagrodzenia rocznego pracowników, w celu przekazania komórce płacowej informacji na temat wysokości należnych świadczeń,
  • przygotowuje informacje o zmianie warunków zatrudnienia, w wyniku analizy nowych dokumentów przedstawionych przez zatrudnionych, w celu poinformowania zatrudnionych o uprawnieniach wynikających ze stosunku pracy,
  • kieruje zatrudnionych na badania okresowe i kontrolne, w celu realizacji polityki bezpieczeństwa pracy,
  • aktualizuje dane pracowników i członków ich rodzin w zakresie zgłoszenia do ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, w celu prawidłowej realizacji obowiązku podlegania tym ubezpieczeniom,
  • aktualizuje i administruje danymi pracowników w systemie kadrowo-płacowym, w tym ustala nowe kody zawodów po zmianie stanowiska, w celu prawidłowego gromadzenia danych w programie elektronicznym,
  • prowadzi akta osobowe pracowników, w celu prawidłowego dokumentowania przebiegu zatrudnienia.


Warunki pracy

Pracownikom oferujemy:



  • stabilną pracę w jednostce administracji publicznej, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,

  • wynagrodzenie zasadnicze na wskazanym w ogłoszeniu stanowisku: 3.858,69 zł brutto,

  • dodatek za wieloletnią pracę od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,

  • dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”),

  • nagrody jubileuszowe,

  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,

  • dobrą lokalizację w pobliżu dworca PKP i PKS,

  • ruchomy czas pracy z możliwością rozpoczynania pracy między 7:00 a 8:00,

  • otwartą i przyjazną atmosferę w pracy,

  • pakiet socjalny: m.in. dofinansowanie do wypoczynku pracownika i jego dzieci, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach,

  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie i zdrowie,

  • możliwość przystąpienia do Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,

  • możliwość udziału w zawodach sportowych i rajdach organizowanych przez Krajową Administrację Skarbową.
     


Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • praca administracyjno-biurowa,

  • praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu,

  • podstawowe wyposażenie na stanowisku to: komputer, telefon, drukarka, niszczarka, kserokopiarka.
     


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:



  • praca w budynku V piętrowym, przestrzeń pracy KIS: parter, IV i V piętro,

  • budynek jest wyposażony w dźwig osobowy oraz platformę dla osób niepełnosprawnych ruchowo poruszających się na wózku ­– wejście główne,

  • węzeł sanitarny przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo poruszających się na wózku – parter budynku,

  • miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych w przestrzeni publicznej przed budynkiem,

  • budynek i stanowisko pracy nie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych niewidomych i głuchoniemych.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

Osoba podejmująca zatrudnienie w służbie cywilnej nie może prowadzić działalności gospodarczej na własny rachunek lub wspólnie z innymi osobami, a także zarządzać taką działalnością lub być przedstawicielem czy pełnomocnikiem w prowadzeniu takiej działalności oraz podlega innym ograniczeniom, o których mowa w art. 4 w związku z art. 2 pkt 2b ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej, przez osoby pełniące funkcje publiczne (Dz.U. z 2019 r., poz. 2399).


O terminie i sposobie przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego kandydaci spełniający wymagania niezbędne określone w ogłoszeniu będą informowani w terminie późniejszym.


Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania zawarte w niniejszym ogłoszeniu.


Oferty złożone po terminie (liczy się data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. CV, list motywacyjny oraz wszystkie oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane.


Kandydaci spełniający wymagania zostaną poinformowani o terminie postępowania kwalifikacyjnego telefonicznie.


Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone.


Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.+48 33 472 79 64 (lub +48 33 472 79 89)



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość prawa pracy i ustawy o służbie cywilnej,
  • umiejętność planowania i organizowania własnych zadań,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • umiejętność komunikacji,
  • umiejętność interpretacji przepisów prawa,
  • umiejętność pracy nad wieloma zadaniami równocześnie,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość przepisów ustawy o Krajowej Administracji Skarbowej,
  • umiejętność obsługi programu Płatnik.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • zgoda kandydata na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji wg wzoru umieszczonego na stronie BIP Krajowej Informacji Skarbowej (http://www.kis.gov.pl/ogloszenia/nabor/wzory-oswiadczen)
  • oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 430 ze zm.) – obowiązek złożenia oświadczenia dotyczy osób urodzonych przed dniem 1 sierpnia 1972 r. Wzór oświadczenia opublikowano w Dz. U. z 2017 r. poz. 423 oraz udostępniono do pobrania na stronie BIP Krajowej Informacji Skarbowej (http://www.kis.gov.pl/ogloszenia/nabor/wzory-oswiadczen)
  • CV, list motywacyjny oraz wszystkie oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2021-09-24
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Krajowa Informacja Skarbowa
    ul. T. Sixta 17
    43-300 Bielsko-Biała
    z dopiskiem „oferta pracy – asystent KPK - zastępstwo”

    – w siedzibie Krajowej Informacji Skarbowej w Bielsku-Białej, ul. T. Sixta 17 jest wystawiona skrzynka na dokumenty dla klientów, do której kandydaci mogą składać oferty – bez otrzymania potwierdzenia wpływu,
    – nie podlegają rozpatrzeniu oferty składane drogą elektroniczną, z wyjątkiem dokumentów opatrzonych kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub osobistym – oferty prosimy przesyłać na adres elektronicznej skrzynki podawczej
    ePUAP: /KIS/SkrytkaESP

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    14/09/2021
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi