Opis stanowiska pracy
Krajowa Informacja Skarbowa Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
asystent do spraw obsługi i zmiany stosunku pracy w Referacie Kadr i Administracji Personalnej KPK 43-300 Bielsko-Biała T. Sixta 17
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - wystawia zaświadczenia o zatrudnieniu, wystawia opinie o pracownikach, przygotowuje umowy o wykorzystanie prywatnego samochodu do celów służbowych, przygotowuje odpowiedzi na wnioski o wyrażenie zgody na dodatkowe zatrudnienie i wykonywanie zajęć zarobkowych, monitoruje przebieg ocen okresowych i postępowania dotyczące odpowiedzialności dyscyplinarnej, w celu realizacji polityki kadrowej,
- prowadzi sprawy związane ze zmianą komórki organizacyjnej, zmianą stanowiska, zmianą wynagrodzenia, awansami, uprawnieniami do kolejnych stopni służbowych urzędników służby cywilnej, dodatkami zadaniowymi, przygotowuje przeniesienia, porozumienia, wypowiedzenia zmieniające, w celu realizacji polityki kadrowej oraz przekazuje dokumenty pracownikom i komórce płacowej,
- ustala na nowo uprawnienia pracowników do dodatku za wieloletnią pracę w służbie cywilnej i do nagrody jubileuszowej, przekazuje do komórki płacowej informacje o konieczności wypłaty należnego wyrównania a także ustala prawo do dodatkowego wynagrodzenia rocznego pracowników, w celu przekazania komórce płacowej informacji na temat wysokości należnych świadczeń,
- przygotowuje informacje o zmianie warunków zatrudnienia, w wyniku analizy nowych dokumentów przedstawionych przez zatrudnionych, w celu poinformowania zatrudnionych o uprawnieniach wynikających ze stosunku pracy,
- kieruje zatrudnionych na badania okresowe i kontrolne, w celu realizacji polityki bezpieczeństwa pracy,
- aktualizuje dane pracowników i członków ich rodzin w zakresie zgłoszenia do ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, w celu prawidłowej realizacji obowiązku podlegania tym ubezpieczeniom,
- aktualizuje i administruje danymi pracowników w systemie kadrowo-płacowym, w tym ustala nowe kody zawodów po zmianie stanowiska, w celu prawidłowego gromadzenia danych w programie elektronicznym,
- prowadzi akta osobowe pracowników, w celu prawidłowego dokumentowania przebiegu zatrudnienia.
Warunki pracy Pracownikom oferujemy:
- stabilną pracę w jednostce administracji publicznej, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- wynagrodzenie zasadnicze na wskazanym w ogłoszeniu stanowisku: 3.858,69 zł brutto,
- dodatek za wieloletnią pracę od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”),
- nagrody jubileuszowe,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- dobrą lokalizację w pobliżu dworca PKP i PKS,
- ruchomy czas pracy z możliwością rozpoczynania pracy między 7:00 a 8:00,
- otwartą i przyjazną atmosferę w pracy,
- pakiet socjalny: m.in. dofinansowanie do wypoczynku pracownika i jego dzieci, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach,
- możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie i zdrowie,
- możliwość przystąpienia do Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- możliwość udziału w zawodach sportowych i rajdach organizowanych przez Krajową Administrację Skarbową.
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca administracyjno-biurowa,
- praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu,
- podstawowe wyposażenie na stanowisku to: komputer, telefon, drukarka, niszczarka, kserokopiarka.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca w budynku V piętrowym, przestrzeń pracy KIS: parter, IV i V piętro,
- budynek jest wyposażony w dźwig osobowy oraz platformę dla osób niepełnosprawnych ruchowo poruszających się na wózku – wejście główne,
- węzeł sanitarny przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo poruszających się na wózku – parter budynku,
- miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych w przestrzeni publicznej przed budynkiem,
- budynek i stanowisko pracy nie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych niewidomych i głuchoniemych.
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Osoba podejmująca zatrudnienie w służbie cywilnej nie może prowadzić działalności gospodarczej na własny rachunek lub wspólnie z innymi osobami, a także zarządzać taką działalnością lub być przedstawicielem czy pełnomocnikiem w prowadzeniu takiej działalności oraz podlega innym ograniczeniom, o których mowa w art. 4 w związku z art. 2 pkt 2b ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej, przez osoby pełniące funkcje publiczne (Dz.U. z 2019 r., poz. 2399).
O terminie i sposobie przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego kandydaci spełniający wymagania niezbędne określone w ogłoszeniu będą informowani w terminie późniejszym.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania zawarte w niniejszym ogłoszeniu.
Oferty złożone po terminie (liczy się data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. CV, list motywacyjny oraz wszystkie oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane.
Kandydaci spełniający wymagania zostaną poinformowani o terminie postępowania kwalifikacyjnego telefonicznie.
Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.+48 33 472 79 64 (lub +48 33 472 79 89)
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
pozostałe wymagania niezbędne: - znajomość prawa pracy i ustawy o służbie cywilnej,
- umiejętność planowania i organizowania własnych zadań,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- umiejętność komunikacji,
- umiejętność interpretacji przepisów prawa,
- umiejętność pracy nad wieloma zadaniami równocześnie,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe - znajomość przepisów ustawy o Krajowej Administracji Skarbowej,
- umiejętność obsługi programu Płatnik.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne: - CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- zgoda kandydata na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji wg wzoru umieszczonego na stronie BIP Krajowej Informacji Skarbowej (http://www.kis.gov.pl/ogloszenia/nabor/wzory-oswiadczen)
- oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 430 ze zm.) – obowiązek złożenia oświadczenia dotyczy osób urodzonych przed dniem 1 sierpnia 1972 r. Wzór oświadczenia opublikowano w Dz. U. z 2017 r. poz. 423 oraz udostępniono do pobrania na stronie BIP Krajowej Informacji Skarbowej (http://www.kis.gov.pl/ogloszenia/nabor/wzory-oswiadczen)
- CV, list motywacyjny oraz wszystkie oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaDokumenty należy złożyć do: 2021-09-24
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Krajowa Informacja Skarbowa
ul. T. Sixta 17
43-300 Bielsko-Biała
z dopiskiem „oferta pracy – asystent KPK - zastępstwo”
– w siedzibie Krajowej Informacji Skarbowej w Bielsku-Białej, ul. T. Sixta 17 jest wystawiona skrzynka na dokumenty dla klientów, do której kandydaci mogą składać oferty – bez otrzymania potwierdzenia wpływu,
– nie podlegają rozpatrzeniu oferty składane drogą elektroniczną, z wyjątkiem dokumentów opatrzonych kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub osobistym – oferty prosimy przesyłać na adres elektronicznej skrzynki podawczej
ePUAP: /KIS/SkrytkaESP