Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 20/10/2018.

Asystent w dziale sprzedaży

Warszawa, mazowieckie

Adecco Poland Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Zakres obowiązków:

  • Wsparcie operacyjne działu Obsługi Klienta i Inwestycji
  • Przygotowywanie ofert i dokumentacji inwestycyjnej
  • Wprowadzanie zamówień do systemu (ilości, terminy, ceny)
  • Analiza dostępności towaru
  • Obsługa, monitorowanie aktywności w systemie CRM
  • Rejestrowanie zamówień w systemie SAP
  • Współpraca z innymi działami firmy oraz zagraniczną centralą firmy

Od kandydata oczekujemy:

  • Doświadczenia na podobnym stanowisku (sprzedaż, obsługa klienta)
  • Dobrej znajomości języka angielskiego
  • Wysokiej komunikatywności i kultury osobistej
  • Umiejętności analitycznego myślenia
  • Bardzo dobrej organizacji pracy
  • Dokładności i skrupulatności
  • Dobrej znajomości programu Ms. Excel

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w stabilnej firmie o międzynarodowym zasięgu OD ZARAZ
  • Umowę o pracę tymczasową za pośrednictwem Adecco Poland (z możliwością późniejszego zatrudnienia bezpośrednio u klienta)
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Przyjazną atmosferę w pracy
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Pakiet szkoleń
  • Lokalizacja: Śródmieście


Numer referencyjny: SO/WA2/122017/A3/MD

Prezentacja firmy

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego... lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2015 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 60 000 osób.
Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
20/02/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa
do góry