Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 05/12/2019.

Asystent w dziale sprzedaży Public & Utilities

Warszawa, mazowieckie

Sii Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Wyzwania przed Tobą:
  • Pomoc administracyjna w działaniach sprzedażowych
  • Wsparcie w analizie zapytań oraz przy tworzeniu ofert dla podmiotów z sektora publicznego, energetycznego i paliwowego (także zagranicznych)
  • Bliska współpraca z zespołem programistów i konsultantów IT, Działem Rekrutacji, HR i Administracji
  • Wsparcie w obszarze:
    • Rekrutacji – organizacja rozmów technicznych, przeszukiwanie bazy danych kandydatów pod kątem rekrutowanych profili IT
    • Onboardingu – szkolenia wdrożeniowe (timesheets, rozliczenie projektów, instrukcje, dostępy, NDA, etc.)
    • Zarządzania kalendarzami spotkań
  • Wsparcie zespołu w codziennych zadaniach, udział w spotkaniach wewnętrznych i zewnętrznych
  • Kontakt e-mailowy i telefoniczny z kandydatami oraz pracownikami
Oczekiwane umiejętności:
  • Odpowiedzialność i dokładność w ramach wykonywanych zadań
  • Proaktywność w rozwiązywaniu problemów, odwaga, otwartość na nowe wyzwania
  • Team spirit, gotowość do pracy w dynamicznym, zróżnicowanym zespole
  • Rozwinięte umiejętności komunikacyjne
  • Znajomość pakietu MS Office, w szczególności: Outlook, Word, Excel, PowerPoint
  • Język angielski na poziomie komunikatywnym
  • Ogólna znajomość rynku zamówień publicznych będzie dodatkowym atutem
Korzyści dla Ciebie:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Możliwość pracy w niepełnym wymiarze godzin
  • Renomowany i stabilny pracodawca wyróżniony czterokrotnie nagrodą Great Place to Work oraz osiągający 30% wzrostu przychodu rocznie
  • Biuro Sii w dogodnej lokalizacji
  • Pakiet dodatków (Karta Multisport, opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, kurs języka angielskiego)
  • Ciągły rozwój poprzez szkolenia techniczne, językowe i konferencje branżowe (w których możesz wziąć udział lub wystąpić na nich jako ekspert)
  • Dofinansowanie Twoich pasji oraz inicjatyw charytatywnych (SiiPower Volunteers)
  • Niepowtarzalna atmosfera pracy - sprawdź sam! – mnóstwo imprez integracyjnych oraz rodzinnych, grupy zainteresowań: sportowe, gry planszowe, koło fotograficzne, bilard

Prezentacja firmy

Sii Polska jest ekspertem technologicznym, który zatrudnia ponad 3400 specjalistów w... całej Polsce. Jesteśmy najszybciej rozwijającą się firmą IT i inżynierii przemysłowej w Polsce. Realizujemy projekty dla ponad 200 klientów z całego świata, którzy działają w takich branżach jak: bankowość i usługi finansowe, hi-tech i elektronika, energetyka i utilities, motoryzacja, sektor publiczny, sprzedaż detaliczna, telekomunikacja i media, ubezpieczenia, usługi profesjonalne, transport i logistyka.
Naszą misją jest identyfikowanie i promowanie najlepszych pracowników. To ludzie stanowią największą wartość Sii i to oni tworzą Najlepsze Miejsce Pracy IT w Polsce – co potwierdzają liczne nagrody jak Great Place to Work, tytuł przyznany nam już po raz czwarty z rzędu.
Sii może się poszczycić wysokimi wskaźnikami zatrudnienia i dynamicznym rozwojem. Ze względu na swoją ekspansję i wzrost średnio co miesiąc spółka zatrudnia 120 inżynierów, czyli ponad 1 400 rocznie. Sii posiada 9 oddziałów w największych miastach w Polsce: Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Gdańsku, Poznaniu, Katowicach, Łodzi, Lublinie i Rzeszowie. Więcej na www.sii.pl.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
12/11/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca IT - Sprzedaż
do góry