Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 09/07/2020.

Opis stanowiska pracy

Asystent w dziale Service Operations
Warszawa
NR REF.: 1138134

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy, poszukujemy osoby na stanowisko:

Asystenta w dziale Service Operations

Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należało wsparcie działu Service Operations w codziennych obowiązkach.Zadania Asystenta będą polegały m.in. na wprowadzaniu danych do systemu, wystawianiu dokumentów księgowych, segregacji i archiwizacji dokumentów oraz dbanie o prawidłowy jej obieg.

Od Kandydatów oczekujemy znajomości języka angielskiego na poziomie minimum B2, a także znajomości programów MS Office . Dodatkowo osobę na tym stanowisku powinna wyróżniać skrupulatność, dokładność oraz zaangażowanie w wykonywane obowiązki. Mile widziane będą pierwsze doświadczenia w pracy administracyjnej.


Firma oferuje przyjazną atmosferę pracy, szansę na zdobycie doświadczenia zawodowego w międzynarodowej firmie, wdrożenie w obowiązki zawodowe i ścieżkę rozwoju pozwalającą na objęcie stanowiska Specjalisty.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
08/07/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta , Praca Call Center / Telemarketing , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry