Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 16/12/2019.

Asystent w dziale Obsługi Klienta z niemieckim

Warszawa, mazowieckie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Asystent w dziale Obsługi Klienta z niemieckim
Warszawa
NR REF.: 1122582

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży medycznej, obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Asystenta w dziale Customer Care z językiem niemieckim

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie działu Customer Care w codziennych czynnościach. Przede wszystkim do zadań Customer Care Representative będzie należało wprowadzanie zamówień do systemu SAP, rejestracja zwrotów, sporządzanie raportów i analiz, odpowiadanie na zapytania Klientów w języku niemieckim oraz kontakt z innymi departamentami firmy.

Od Kandydatów oczekujemy przede wszystkim zaawansowanej znajomości języka niemieckiego oraz języka angielskiego na poziomie minimum B2. Dodatkowo osoba ta powinna się wyróżniać skrupulatnością, dbałością o szczegóły, a także proaktywną postawą. Mile widziane będzie doświadczenie w pracy w obsłudze Klienta.

UWAGA: oferta pracy na okres 6-9 miesięcy

Firma oferuje możliwość zdobycia cennego doświadczenia, atrakcyjne wynagrodzenie oraz pracę w międzynarodowej korporacji.

Lokalizacja: Warszawa, Centrum

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
29/05/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
do góry